Oändlighet sen

Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre? Njaaa, de fixar jag med klackar då jag känner för det.
Skulle du vilja väga mer? Nej
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Blev det med den senaste, tror jag skulle reagera likadant om min nuvarande oxå gjorde det.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Njaa
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej

Tio KAN
Kan du röra på öronen? Ja faktiskt!!
Kan du slicka dig på näsan? Nä
Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja någorlunda iaf
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jo, men det är svårt
Kan du vara på fest utan att dricka? Ja nog går det men
Kan dina vänner lita på dig? Till hundra procent
Kan du tänka dig att pierca naveln? Nej
Kan du suga? Ja nog kan jag väl det.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Yes, inget problem

Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja standard
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jaa flera gånger om!
Har du ett syskon? Nej, jag har 4
Har du varit full den här månaden? Inte i april, men mars däremot
Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja jag tror det
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej, men ska efter jag är klar med det här
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jo
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Jo
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Ja
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Aa, men sen ratat den tanken
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Nä, men nästan!
Har du haft sex med mer än tre personer? Inte samtidigt, men under samma period
Har du ljugit på någon fråga än då? Nä :)

Tjugo VEM
Vem är din bäste vän? Det kan jag inte peka ut, har många fina nära vänner
Vem älskar du? Dom som jag älskar vet om det
Vem hade du senast sex med? - Min älskade pojkvän
Vem vill du bli full med? - Kristina och Lisa!!!
Vem är den bästa artisten? Har ingen aning
Vem pratade du senast i telefon med? Lisa
Vem är du kär i? - Min pojkvän
Vem är snyggast i världen? Beror väl på genom vems ögon man tittar?
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Till den som förtjänade det mest
Vem är snällast i världen? Känner tyvärr inte alla i världen
Vem är din bästa kompis? är inte vän och kompis samma sak? Eller syftar du på facbookvänner?
Vem vill du prata med? <3
Vem sov du med senast? Ja min söta pojkvän
Vem vet allt om dig? Tror ingen vet allt, men Sebastian vet nog det mesta...på gott och ont
Vem kan berätta allt för dig? Mina när och kära
Vem kan du berätta allt för? Sebastian typ, och min pojkvän
Vem hatar du? Ingen speciell

--

Vad blir ditt namn baklänges? annah
Har du gjort en snöängel i år? Ja
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 5 dagar tror jag.
Har en dröm gått i uppfyllelse? Jaa typ!
Tycker du att sengångare är söta? Njaaa
Har du någon gång testat karate? Nix
Första sporten du gick på? simning
Minimorötter eller pommes frites? Pommes helt klart
Vad längtar du mest till just nu? Till att min älskade kommer hem!
Hur gammal har du tänkt bli? Stört gammal
Har du haft vattkoppor? Ja
Vad drömde du inatt? Jaa du, en massa knasigt. Inte helt hundra utvilad efter att ha sovit på ett tåg.
Vad åt du senast? Chips
Höga eller låga strumpor? Höga
Vad är du mest rädd för i hela världen? Förlora dem jag älskar i förtid
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? ibland
Vad har du för färg på ditt påslakan? Blåa
Bikini eller baddräkt? Bikini
Snyggaste läraren? - Idrottsläraren i mellanstadiet, haha. Även vikarien i idrott på högstadiet
Är du mörkrädd? Njaa
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Har ibland på mig dubbla par?

Riktig gran eller plastgran? Plast
Tänt eller släckt när du ska sova? släckt
Godaste drickan till frukost? Juice
Vill du bli president? Nej
Har du spelat tjej i en teater? Jao
Duscha eller bada? Duscha, har inget badkar
Har du gråtit i skolan nån gång? Jorå
Hur tar du dig till jobbet? Med mina ben, antingen gå eller cykla
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Näee
Sjunger du på toa? till spotify ibland så
Vilken färg har din jacka? Har några jackor men just nu svart
Använder du långkallingar? Nej
Är du höjdrädd? Jaa lite
Vilket land vill du åka till? Kroatien
Vad var det senaste som fick dig att skratta? När jag läste Lisas svar på denna lista
Vad ska du göra NU? hitta mina träningskläder och gå iväg till IKSU för att lira lite volleyboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0