Liza Marklund

...är en väldigt bra författare som jag gillar. Slukar hennes böcker just nu.

Och det e väl egentligen inte vad ja borde göra men känner inte för så mkt annat. Vet inte varför men känner mig lite nere. Men e sista rycket nu sen blire STUDENTEN!

blöh. Orkar. inte. med. det. här.....


Eller jo. Jag ska orka för jag har en underbar familj, superhärliga kompisar, det e typ sommar alldeles strax och jag gillar en person väldigt mkt! Och ni få som läser detta får stå ut med mina knasiga texter och dåliga uppdatering.

Kom och våldgästa mig, kom och kidnappa mig. Kom och ta med mig till oändligheten!

Hahhahaah, jag har menshumör, blir lite knäpp då.

Nu ska jag plugga. PUSS O KRAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0