Heaven

Vet ni vad:
1. Jag e som ni märker gryyymt dålig på att uppdatera här, hehe

2. Det kliar som ett as i mitt öga, det har gjort det i näsan hela jävla dagen oxå. Pollenallergin slår ut först nu, yay...

3. Jag har världens sötaste, romantiska och alldeles, alldeles, underbaraste pojkvän <3 Och att han jobbar i uppsala i sommar och vi inte setts på en månad har inte gjort så mycket så som ja trodde. Jag har sån tillit till vår kärlek att jag förvånar mig själv.
Jag har tidigare inte trott på långdistans-förhållanden, enligt mig e dom dödsdömda. Undantaget har varit om man vart ihop läääänge och bara ska vara ifrån varandra typ högst 3 månader. Då kanske man klarar av det.
Så tänkte ja förr, nu har jag fått en tro på att det fungerar. För jag e mer kär nu än vad jag någonsin varit, enligt min omgivning. Jag märker det själv också. Jag älskar verkligen min Pettson, det gör jag. Och vi hann väl vara ihop typ 2-3 veckor innan han var tvungen att åka iväg. Men det känns som att vi vart ihop såå mycket längre tid än vad vi har, tiden är som flytande när det gäller honom - den har ingen betydelse helt enkelt och skenar iväg.

Tiden hos dig försvann
All tid vid din sida skred förbi
Dagar blev timmar
Timmar blev minuter



4. Jag känner jag kan skriva detta här för att om det ens finns kvar några som läser min blogg så borde de vara dom närmsta och ni vet redan allt det där. Och annars så bjuder jag på det^^

Puss och kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0