What hurts the most is when you hurt your friends, because they are apart of you and your heart

Är så jävla arg på dig - och mig själv.
Är arg på mig själv för att jag sårat dig och varit en skitstövel. För hur jag betett mig mot dig och vad jag sagt.

Men samtidigt så ångrar jag inte det jag sagt. För det har varit sanningen och även om den svider mer än att dra bort ett plåster så svider det inte lika länge som en lögn hade gjort...
Du är arg på mig fortfarande. Du vägrar tydligen lyssna på vad jag skrivit och sagt till dig. Jag är ledsen över det jag gjort men jag ångrar det inte utan du MÅSTE komma över det.
Du måste förstå att det inte går att göra ogjort och att det kommer hända igen.

Som du märkte som blev det inte på samma dramatiska sätt. Men det hände och den gången verkade du vara typ okej med det. Inte helt okej, men du verkade förstå att du inte kan sura över det.

Men hipp som happ så  pratar vi på msn oså kommer vi in på ämnet på ett hårt sätt, förlåt som jag skrev men...
Och du verkar så  arg över det!! Du surar och får mig att må dåligt, men du läser inte vad jag skriver utan du får mig att låta som en idiot... en idiot utan känslor. Jag om någon älskar mina kompisar! Utan mina älskade kompisar skulle jag gått under för länge sen. utan dem skulle jag inte vara något. Visst det finns tillfällen då jag känner mig ensam mot världen men då känner jag ALLTID att det finns någon att prata med och jag visar ALLTID att jag bryr mig om mina kompisar.

Jag är hård, jag är ärlig - men jag är egentligen mjuk innerst inne och är ärlig för att jag bryr mig om dig. Att du vägrar inse det e fel och trångsynt av dig. Vi har egentligen pratat ut om det här tidigare men tydligen inte nog mycket. Borde kanske hälsa på och tvinga ur dig all ilska, all frustration, all ironi - allting som du har emot mig just nu. För det sårar mig att veta att du e arg på mig.

Du är min vän och äger därmed en del av mitt hjärta. och när du har ont, när du är arg på mig - så känns det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0