JUL, JUL, STRÅLANDE JUL

Till jul önskar jag mig:
  • En morronrock - en stor, mysig, kramgo en med fickor och huva!
  • Fina vänner, fast vänta nu det har jag redan! :D
  • En anslagstavla, man ska kunna skriva på den med typ tuschpennor, man ska kunna trycka fast lappar...krav!:D
  • En upplevelse! - Typ..kidnappa mig eller nåt xD
  • En sån där gris som Yazi har. Bara för att!
  • Pengar!
  • Ny mobil! Nokia N8aaaa
  • Sängkläder(sofia ska inte sno de som e mitt!!)
  • Aptit!
  • Sån där minivolymizer som finns på HairStyle
  • lyckopiller!
  • Sommar!
  • Lycka
  • Glad omgivning - e ni lyckliga så blir jag lycklig!
  • En Aladdinask!
  • Ett brett,svart bälte att ha i midjan. Stretch!
  • Svarta spetstrosor
  • En rosa dildo
  • En utomlandsresa - varm sådan!
  • Jag önskar att jag var pepp på engelskalektionerna och var bra på engelska
  • En dejt med någon härlig och mysig person!
  • Julkänsla!
  • CheapMondayJeans! <3
  • Gå på stan och välja något!:D
  • Resa till sigtuna+södra sverige ;D
  • Madrass!!! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Me

Och vad ska du göra med dildon?

2011-01-03 @ 01:06:09
Postat av: LA

Åsså sitter du där nu med din älskade N8AAAAAAAAA

2011-01-24 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0