LAT och typ bakis(?!)

Hahahahha, awesome^^

Skojig helg det här varit :D Lite random där med Marcus men :D:D hahaha, det var skoj, mysigt och kul!!! :D inte träffat han på typ ett år...nu blev det så att han kom o mötte mig och gick med mig hela vägen hem mitt i natten. Var ju på fest i lördags, var råskoj :D drack en deelmen dansade desto mer ;D  så var gaaanska onykter^^ Men ...han gick alltå drygt 3-4 km mitt  natten, stod och pratade i typ en timme utanför mitt hus...sen så följde han med in och sov över xD Igår var det alltså softa som gällde, såg på film i soffan: :) mysigt :)

och färga håret sen ut och äta med nåra tjejer från klassen på kvällen :) Blev även mycket skratt...vi körde spel :D hahahaha, ja failade ju typ på både charader och med andra ord...inte bra X) Ig har det verkligen bara varit softa :D Men ska snart på middag till mormor o morfar :)

 

heheh, laaat idag. Skrev samma sak här som på bdb ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0