Virvelvind

Oj oj...jag har kommit fram till att ja gjort en hel del senaste veckan. Stressigt, men skön stress :D
ska inte räkna upp allt här men för att nämna en dag så torsdag...vakna halv sex, åka till galtis, direkt efter galtis teater...sen efter teatern plugg...somnade väl 01.10. x)

Men det ja tänkte berätta om var söndag/måndag.  I söndags så skulle vi först ha övat inför föreställningen..Men då kunde inte Jon så då fick ja en massa tid, hipp som happ så bestämma ja mig för att följa med mina syskon till Leo's Lekland. Häftigt ställe, himmelriket för alla barn/ungdomar som har överskottsenergi, samt alla föräldrar till dessa ;D fanns verkligen mycket att göra där. Var väl inte det bästa för mig egentligen att göra då mitt knä just höll på att bli bättre.  Hade lite extra ont i det efteråt men det försvann, tack och lov!! Men fick ont i ryggen oxå :( Spikmatta ftw då ja kom hem.

Klockan 20.00 kom filip hit och då bar det av först till elmer och plocka upp han sen till stan för att hämta upp även emma och vidar. Det gick väl sådär...XD kommunikationsfel kort sagt x)
men vi fick oss hem till vidar, tack pappa för skjutsen!! Där blev det mys med katter, Riva och Morra=coola namn. Bloggskapande...Vidar måste ju ha en till då han ska till Japan, länk kommer^^ och film :) det var nice :D myysigt^^ Men filmerna vi såg.. Resoviar Dogs(orkar inte stavningen)(De hänsynslösa)=inte Tarantions bästa...verkligen inte. Den var väl okej men inte mer. Så vi tog nåt mycket mer awesome - Kung fu panda!!! Älska den filmen, den e så rolig!!

Resten av natten var det prat, skratt, flum och massage som gällde. Klockan sex så bestämde vi oss för att lägga oss. Jag och Emma delade rum, började prata :) hahaha sista gången ja kolla på klockan var den 6.21. Jag minns inte att ja somna, däckade oxå enligt emma så.
Blev väckt av att Filip och Elmer hoppade på mig där ja låg och sov!! Mest filip då men elmer var med på ett hörn...önskar att ja faktiskt slagit till Filip som ja höll på göra. Han hade förtjänat det XD ajaa...var tydligen en sjusovare, halv tolv var klockan. Så fick slänga på mig kläderna och gå  in och äta frukost^^ trevligt. Emma kunde näääääääästan den japanska dialogen som hittat i vidars bok. Intressant då Filip tydligen kunde den XD Riktigt trevligt folk:D god frukost^^ och vilket väder....Blåste ju fan storm ;D jag tycker om när det blåser mycket sådär på fritiden..inte då man ska cykla till skolan typ...eller bara cykla nånstanns. x) Och så var det solsken och enligt termometern +2 :D:D:D Vi kollade på hästarna och de håriga kossorna^^ ;)

Halv två skulle bussen gå, den kom typ kvart iXD men fick skjuts från stan med Filips pappa, både jag och elmer :) väl hemma hann jag gå in och hämta polly, vara ute med henne i fem min innan Antonia ringde och frågade om ja inte ville med på stan. Klart ja ville, så snabbduschade/tvätta håret innan ja sprang(så gott ja kunde) till bussen och sen i stan träffade henne. Riktigt skoj :D Egentligen e vi två kassa på att träffas. Hon bor närmare mig än många andra kompisar ja har ändå träffar ja henne mer sällan XD KASSA!!!
Men mycket trevligt, hittade ett par roliga strumpbyxor, vita med röda hjärtan!! Köpte dom inte men söta var dom!

Men nu e det tisdag och ja borde typ...fara ut och springa med polly som ja hade tänkt. E egentligen fortfarande förkyld men ska ta det lugnt. försöka iaf ;)

Puss och kraaam på er gott folk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0