Mashmellows I Underlandet

Gomorron. Sitter här på min säng och gäspar...fattar inte varför ja glömde dra för gardinerna innan ja la mig...vaknade  först sju....inte roligt. Alldeles för ljust här inne. jag e då verkligen ingen sjusovare som vissa kallade mig för i måndags! Vaknade halv nio igår bland annat, då med mörkläggning...Så ja e bara oregelbunden gällande sömn, typ.
Men den här dagen ser ut att bli riktigt bra. Ska först dra till OK-backen och åka madrass/sopsäck/pulka med trevligt folk, sen blir det mest troligt Dallas(här e vi nyttiga) med Filip, nån fler kanske hänger med, får se! Därefter e det bio, Alice i underlandet som gäller. Jag tror verkligen att den kan vara bra. Malin, Andreas, Filip och Elmer e sällskapet ja har på bion. Mysigt folk. Hahhaha, och efter det skulle vi kunna gå till Canalen, där startar dom ett filmmarathon ikväll. Håller på till på fredag natt? tror jag...hihihi. Vet att dom ja varit på har jag alltid lyckats göra nåt tokigt. Oh secret!
Men nu ska jag ta och kliva upp ur sängen, göra morronbestyren....äta frukost! Hitta bra kläder och en bra väska..på lite mindre än 3 timmar. Wish me luck. Jag e ju HannaVirrpanna.

Puss Och Kram


(Hehehe, fick typ anstränga mig för att skriva ett inlägg utan smilisar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0