man kan inte gipsa hjärnan

Myyys...vaknade redan sju idag...inte nice då ja somnade typ tr o__O Så somnade om igen och njöt av att sussa sött. Sedan så kollade ja på mobilen och ett sms var från jenny. juster...vi skulle fika idag. jag kände mig som en rishög just då... men efter ja ställt mig upp och tittat ut så fick ja energi och lust. Så det bar av till stan och fika med jenny på café Viktoria. :) Karlsson på taket fiket;) hahahah :D

lite shopping blev det, och skratt o prat :) jenny gör en gör en glad helt enkelt;D hihi^^
Neeej, nu ska ja se värdelös men endå rolig film - Tonårsliv^^

hare fint!! ja känner mig så duktig som blivit typ aktiv här igen. Även om det mest troligt inte e sååå många som läser men XD

puss och kraaam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0