Katt svalde stol - satt i halsen

typ som ja gjort nu. XD men ja orkar inte med en sak just nu. Kommer säkert få skit för det men pallar bara inte. E så kass så att jag gör så. Sen när ja börjar jobba eller bara ska plugga ännu högre e det klart att ja måste anstränga mig men nu e det så att denna sak kan slänga sig i väggen!! kanske ja får ihop halva, men aldrig hela på så kort tid. E egentligen mitt egna fel. men som e det e nu så orkar ja typ inte skriva den. snacka om strypt ja kommer bli, x( xO
Hahahahhahahahaha, och ja vet preeeeecis vvilka som kommer strypa mig. Får se vem som hinner först.Säger inga namn nu....


Och bara för att ja e inne på det här klaga-mitt-liv-suger-för-att-livet-är-dränkt-i-snö- humööör...så ska jag även passa på att skriva om en person. Inga namn här  heller men nån kanske känner igen sig. vem vet...
Hursomhelst så förstår jag inte vad som hände mellan jag och denna person. Kanske berodde det på att just då vi pratade så var ja inne i värsta randomperioden...XD lät säkert lite fel..Men denna person var verkligen jättemysig att prata med. Vet inte om den fortfarande vill träffa mig men...skulle vilja men vet inte vad den vill....sagt tidigare att vill träffas men hur det e nu vettefaaan...har inte snackat på ett tag ju :( Hahha, jag e egentligen dålig men...e så att om ja upprepade gånger försökt säga hej osv...och personen ja gör det till inte gör så tillbaka, alltså att det e jag som måste börja prata...så slutar ja skriva. jag e knasig ibland. men sån e jag.

En positiv sak e iaf att Kortison(Emma) kom idén med att vi borde gå ut och äta någon gång, jag hon och nåra till. Och hon tyckte ja skulle ha "makten", få bestämma när och vilka mer som ska få gå med. hahahha, hon e ju för söt! iaf så blev ja glad över de :D Taaaaaaack<3 Puss och kram på dig gullungen!!

Kommentarer
Postat av: Lindiois

du nämde just mitt humör också "klaga-mitt-liv-suger-för-att-livet-är-dränkt-i-snö- humööör."



Kunde inte ha gjort en bättre beskrivning själv.

2010-03-02 @ 22:29:37
URL: http://liiindiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0