Släkten är värst

Ngn som vill rita upp ett släktträd? ^^ (Snodd av Andreas)

En psykiatrier besökte ett norskt mentalsjukhus och frågade en patent:– Hur hamnade du här? På vilket vis är du sjuk?Han fick det här svaret:

- Jo, allt började när jag gifte mig, jag antar att jag aldrig borde ha gjort det.
Jag gifte mig med en änka som hade en vuxen dotter som då blev min styvdotter.
Min pappa kom på besök, blev kär i min styvdotter och gifte sig med henne.
Så då blev min styvdotter alltså min styvmamma.

Så småningom födde min fru en son, som naturligtvis blev min pappas svåger,
Eftersom han är halvbror till min styvdotter, som är gift med min pappa.
Som jag berättade för dig blev min styvdotter min styvmamma när hon gifte sig med pappa.
Och eftersom min son är bror till min styvmamma, blev han alltså min morbror.

Som du vet är min fru min styvmormor eftersom hon är min styvmors mor.
Glöm inte att min styvmor är min styvdotter.
Och kom ihåg att jag är min frus barnbarn.
Men stilla dig en liten stund till. Du förstår, eftersom jag är gift med min styvmormor är jag inte bara min frus barnbarn utan också min egen morfar.

Kan du förstå nu varför jag hamnade på det här stället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0