Skulle egentligen skrivit det här igår

Då jag blev 18 :D
Men...blev som aldrig av. Gjorde mycket annat, for på en tripp till UDM. Den som vill kan ju gissa vad det e.,.. Sen blev det gym, lunch och plugg med Elmer :) Trevligt^^ även om ja var typ dötrött :O hahahaha, sov 5 timmar mellan söndag och måndag.. XD Alldeles för lite. Så det var skönt att sova någon timme mer inatt. ;D
Och jag måste ju skratta åt Elsas fina gissning på hur mitt megalånga inlägg hänger ihop XD kan ju lugnt säga att det inte riktigt e rätt... x) verkligen inte. Så tänk igen Elsa ;) Iaf om det var så som Elmer sa att du trodde.
Det inlägget behövdes skriva. Men det behöver inte läsas.. XD typ, maaaaaassa text -.- XD
Men min födelsedag var riktigt bra endå :) Hahah typ halva spenderades med Elmer XD hur blev det så? ajaa^^ aftonen och kvällen spenderades med familj :D Redan sju på morronen så hade de ju väckt mig med presenter och sång(valt det själv, självplågeriiiii), fick en paradisask, en klocka och en jacka; både hade ja valt själv, jeansleggings(ville ha dem!!), klämmor och annat gött^^
Saken e den att...sen på kvällen fick ja en aladdinask av mormor o morfar XD CHOKLAD!! Geeeh, typ mastigt även för mig ;D hade ju redan en toffefee(?)ask ;D blev även lite pengar, samt tååååårta<3

Men alltså....en sorglig sak. jag tycker att ju äldre man blivit, desto tråkigare och mindre speciella har såna dagar såsom julafton, födelsedagen osv, blivit :S :O trååååkigt ju!! :( Men nu e ja 18!! Ska leva livet tjolalala!! :D I väntan på linda...för sen ska vi LEVA LIVET!!! :D;D Man vet aldrig vad vi kan hitta på^^



SÖNDAGEN!
Hehehe, går bakåt i tiden här, men känner för att skriva om söndagen oxå och då tar ja det i samma inlägg^^
Söndagen var chill :D uuuunderbart väder<3 Blev en löptur med Pollbollan och musik i öronen;D Väl hemma igen så började ja baka tårta:D Från och med nu ska den kallas HannasMarängtårta bland mina kompisar, förstått?! ;D ;) hahahahhaha, skoja bara. men saken e den att den typ borde göra de...för ja har bakat den flera gånger...förra året typ tre gånger på tre månader??!?!?!NXD  Ni ser...^^

Vidar kom lite tidigare än alla andra, enligt han för att ta igen för dom gånger han kommit sent. Eller var det så att det handlade om att hans enda skjuts gick då ;) han fick goa kycklingklubbor här och sen så chillade vi dator=kollade på olika sidor och vidar visade mig värsta roliga sidan, orkar inte förklara vilken ;) Meeeen...vidar skrev även på min facebook, alltså guuuuuh, fint Vidar ;) fick ju nåra reaktioner på det...XD Vi roade oss tills Filip kom :D Skön kille alltså^^ Och fick ett kort av han! Typ; nu när du är 18 så kan du: Sterilisera dig, adoptera bort dig själv, bli ordförande i en oljekrisnämnd, etc. XD Klockrent!!! :D uppskattat<3

Sen så fortsatte dom med att roa sig...XD och ja roade dem+ mig själv väldigt mycket. Visade bilder från deras engelskaarbete XD XD XD OOOOOJ!! vilka bilder alltså!!!! Får inte lägga ut dem..men dom kommer alltid finnas kvar för att påminna dem om hur fina dom var ;) mitt i detta så kom Elmer. Och ja var då med C-pojkarna :D hahaha, alla tre går i NV2C, jag går i A^^ Och det var nu killarna fick för sig att dom skulle rota bland mina grejer, efter porr enligt dem ;D bögporr...HAHAHAHAHA XD Dom hittade BadBoys2. Det e en rolig film med Will SMith bland annat :D Inte bögporr!!! Men när dom läste titeln och i de sammanhanget..så kunde ju jag såklart inte låta bli att skratta XD XD

Plötsligt så brakade till utanför dörren och man hörde röster, hehehe, elinorna=Elina, Elina, Lina och Lina+marcus kom :D Och vi förflyttade oss till köket^^ efter ett tag så kom även Emma och Ida :D Vi satt där vid bordet och sjöng Narwhals+ en massa annat skojigt x) ja öppnade paket från Lina M(arcus); supersöt nalle och toffefeasken(kan inte stava till det där!!)<3<3<3 Underbara Lina :D Och Av Elina^2+LinaZ så fick ja ett kort, ett kort som inte bara var ett kort utan även ett BIOKORT.  :D Vi ska gå och se Disneys nya Prinsessan och Grodan^^ Man måste ju se om dom håller samma klass än ;)
När det var dags för fika så märkte ja en grej....av tre kakor, så hade tre kakor på sig kokos. XD HEHEH, Elmer som aldrig gillat kokos fick nu gilla kokos ;D Och När tårtan togs fram så protesterade Vidar och sa att det inte var en tårta...DumVidar. ;) Klart det e en tårta!! God sådan;D
Efter fikat så brakade det loss, då var det dags för Djungle jam!! Måste köpa det spelet, så jäkla skoj!! :D Fast...man brukar alltid skada/bli skadad under det x) den här gången råkade ja klösa Elmer så han börja blöda, hehehe.  Filmen för kvällen blev The New Guy. Vidars Look-a-like;D Fast Vidar ska bli the new guy - in Japan!! :O Filmen e iaf riktigt skoj!! rekommenderas ;)
Elinorna(3) hann inte se klart hela innan de skulle hem...Och Ida, Emma, Lina M och Marcus var tvugna att fara en kvart före ja fyllde år - så återigen var det C-killarna som ja chillade med ;D Dom e alla riktigt trevliga :) Och klockan slog 00.00! Killarna grattade mig, fick även fina sms från andra<(^^)> Vidar och Filip drog hem till Vidar, så var det bara jag och Elmer kvar :) Prat, prat och skratt och wips så var klockan typ halv två XD eeeeeh...då skulle han hem(förståligt) och ja städade bort det värsta innan ja somnade typ vid två^^ Sen blev det fem timmars sömn innan ja som sagt blev väckt ;D
Nu ska jag faktiskt kolla in House, dricka te(rabarber och vanilj) och ta det lugnt :)

PÜSS och KRAAM

Kommentarer
Postat av: Gess?

måste göra om så jag får komma ? XD

BTW varför ska du vänta på mig, vi kan leva livet nu, jag har (bara tur) som är lite yngre? ;D



du och dina maränger XD

2010-02-17 @ 00:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0