Sju-sju-fjårta-fjårta-Ryggsäck

ingen logik i den rubriken för någon gissar ja på ;D
var med en av mina barndomskompisar igår. Vi har tyyyp tappat kontakten litegrann men...igår så var det nostalgi för hela slanten XD oj, oj alltså. Och rubriken e ett av dom x)


vad ska man säga om den här dagen...har varit på skolan. gäääääsp. ja kommer DÖ nästa vecka....Speciellt måndag. Svenska=stå framför klassen och prata, miljökunskap=stå framför klassen och prata. o_O gillas inte XD
pretty DEAD.

Heheh, har oxå fått skratta lite XD nyfikna syskon e skoj, ibland. Min lillebrorsa har fått för sig att jag och F är ihop. Jag sa neeeeeeej. men han fortsatte... XD
Saken e den att ja var beredd på det...i söndags så kom mamma in och frågade mig om de, hon berättade att brorsan undrade, hahahahahhaha. ^^ Hon skyllde på han, för sen så frågade hon även om jag kanske var ihop med en annan person(fråga inte vem, för ni vet inte...) Snacka om nyfiken familj. vet iaf vart generna kommer ifrån ;)
Saken e den att ja inte riktigt vet vad ja själv känner för denna person, eller vad han känner för mig. Svårt att "läsa" honom. x) hahahaha, nemen. ibland har det känts som att han verkar vara intresserad. men...större delen av tiden e det som, bara kompisar :) och tror ja kommer att låta det vara så. så länge han inte "lägger in en stöt" alltså...vad e det för utryck egentligen?? ja baraundrar...x)
Och egentligen skulle det inte riktigt förvåna mig så mycket om han gjorde det justnu...pågrund av att det har blivit några random händelser den senaste tiden XD Skulle fortfarande bli rikrigt förvånad, men inte så förvånad som ja skulle kunna bli ;D Krångligt eller? ^^

Bara ett tillägg; har sagt det förut och säger det igen; killar kan vara förvirrande!! speciellt en just nu.
Vet inte vad ja gjort för att du ska vara så... fram och tillbaka men. Hur som helst så e du det. Förut så var du mer...mysig, eller vad man nu ska säga men nu e du som tyst hela tiden tills ja kanske skriver nåt, då svarar du men annars ingenting:( Social kan du väl vara???
neeej, men borde sova nu typ. har några dagar då ja på¨nåt sätt ska smälla in allt och lite till nu XD Aj aj!!

Godnatt!! PÜSS och kraaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Lindalej

den där andra... är den jag tror att det är? XD

2010-02-17 @ 21:32:27
URL: http://liiindiiis.blogg.se/
Postat av: LoaAa

Inte vet jag XD DU kan ju fråga så kanske ja svarar ;) Men det kan nog vara så att du tror rätt^^

2010-02-19 @ 09:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0