vitberget

Oj, alltså jag e dålig på att skriva här nuförtiden x) (A) Förlåt...nog för att det e typ du mimmi som då och då kollar här... XD

Min dag idag har varit ganska chill faktiskt :) Först Medicinsk grundkurs(MG) där vi snackade om Cirkulationssystemet i kroppen och hjärtats anatomi och fysiologi. ^^
Håååååååål i tre timmar som i slutet spenderades i ett fönster..XD jag lyckades ta mig upp!! någoit ja inte trodde ja skulle göra...Och Elina, Elina och Simon hoppade upp på skåpen. Det blev många skratt XD
Därefter bar det av till Vitberget och biologilabb med hela klassen^^ Vi skulle vara ute hela efermiddagen och kolla på olika skogstyper :D Jag tycker då att vi kollade minst lika mycket på olika svampar o.O XD En smakade...inte så mycket men den var stark som fan!!! Smakade fan som chilistark peppar x) Det brann på tungan. ;P
men sen spatserade vi vidare och hoppsanhejsan så hade vi gått förbi en kallkälla och upp på en bergskam där vi satte oss och fikade^^ riktigt mysigt :) Och man såg värsta plejset där nån byggt ett tält och haft som typ boplats..? X) Den som hade bott där e vad man kallar ensling...

Men nu ska jag äta maaaaat :D
Pussokorvlongkalsong!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja jag kollar då coh då xDDD <3



Åt ni svamparna?! O.o Hur visste ni att dom itne var gifitga? XD Eller, er lärare kanske sa det iof xD

2009-09-18 @ 15:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0