Stockholm i mitt hjärta

Tjaaaaaaaaa!!

Borde inte skriva just nu då jag stör mig fetmycket på detta tangentbord men wtf. :)
Jag gillar läget! Njuter av att känna att denna dag har varit riktigt underbar! :D Supergod frukost, shopping,shopping  på nacka forum, presentköp till Nina, bussåkning, (plågat mina fötter), träffat Ingrid som jag lärde känna i Luleå en  helg(lång historia) åkt tunnelbana själv, ätit supergooooooood mat på Fondueboden :D GÅ DIT!! maten var bättre än shoppingen, that´s the truth. ;)
Efter det lekstund med Kira i en hundrastgård :D wihoo säger bara :D hehehehee såg min femte kanin i den där parken oxå...jag e fortfarande chockad över att det finns kaniner, vilda kaniner här i stockholm...trodde fan inte på anton då han sa det igår. men samma kväll fick jag se tre stycken.. x)

Och bio. :D Vi såg Inglorious basterds. :D Wow vilken film alltså! den gör intryck på en.... ;D XD

Nu ska jag nog lägga mig på min madrass efter ja borstat tänderna och läsa lite. Sen e de sussa som gäller^^ För imorrn peppar jag råmycket på träning!!!<3 :D och...kanske inte lika mycket på plugg. Men det måste göras. :( Ajaa, det e fixar jag :D med hjälp av Nina.^^
l
Nu ska jag inte lyckas ta bort all text....det här tangentbordet gives me nightmares...X) Almost!

GODNATT!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0