PERFEKT DÅLIGT

Dagens citat från simon ;)

Men känner att jag precis som du säger andreas e väldigt dålig på att vända tillbaka dygnet efter ett lov XD Men ikväll var ja tvungen att gå och äta nåt där vid halv tolv. Och inte konstigt de!!

Vaknade 11.25 idag=försovning...började 11.55 x) Alltså hann jag inte äta någon frukost hemma och hann inte heller äta lunch på skolan. Så det blev en macka+festis+jordnötshjärta som ja köpte i kafeterian och käkade under biologin. XD Sen åt jag nån energibar där vid fyra och ett äpple vid åtta typ. Känner hur bra jag e på att äta ibland. Host.

Har oxå fastnat totalt i boken Sandor/Ida igen. bara för att jag helt lyriskt berättade om den för simon i går(söndags) började med den igår(kväll) mer natt egentligen...och har redan läst typ 4/5 :D

Och dagens förstörda bild...."person" i manikini med muskler och sedan chokladsås/kolasås på det. XD XD XD XD XD

Ni gillar att reta mig....och jag vill veta vad ni har för plan?! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0