Själen har en regnbåge av känslor



Hittade bland annat denna under teaterkvällen^^
Kanske någon kvarleva från Bröderna Fluff? ;D

Naaj, denna dag har varit ALLMÄNT SEG. Men i och med teatern blev den lite bättre :) Teatern gör typ alltid tordagarna bättre<3 Man kan vara hur sur, butter, negg som helst före(förlåååt Jenny för att du fick ta det förra gången!!) men så...under teatern så flyger som allt det där sura bort och fram kommer glädjen :D
Annars har dagen varit smått lite bajs. Typ vaccinspruta for example-->HUVUDVÄRK!! ARGHH!! Under HELA teatern...Men den försvann med en ipren och teater<3<3<3

Jag vet att ja e positiv till teatern just nu med :D Lev med det!! Har faktiskt varit grymt trött hela dagen, försovde mig imorse oxå. men var för trött för att orka bry mig längre än vad min lilla näsa räcker. SÅ gick omkring som en zombie hemma tills nästa buss gick...oså sprang jag iväg. Jag kan inte gå till bussen!! Jag har fan problem med det XD XD Att..gå till bussen. Det går liksom inte. måste ALLTID springa XD Jajaaa, kom iväg till skolan, idrotten innebandy. Men jalle e schyst så han förstod :) hoppade bara in och värmde upp med oskar. Under tiden så frågade ja han om han var på att börja en buggkurs med mig - det var han^^ taaack oskar!! :D <(^^)>
Men jag var int så hajj på det där med bandy idag. Seg hjärna måntro???
Nu ska jag hoppa i säng. Göra en tidig kväll :D:D::D typ ^^ och lägga mig o läsa :) :) :)

sen ska ja sooooooooovaaaaaa<3<3<3 :D:D:D Oj vad en säng kan vara underbar ibland alltså!<3

Hejdå alla sötnosar som läser min blogg! :) (fortfarande!)

Kommentarer
Postat av: Liiin

du har några läsare ;)

2009-11-27 @ 15:16:07
URL: http://liiindiiis.blogg.se/
Postat av: LoaAa

Några enstaka typ ;)

2009-11-27 @ 23:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0