River flows in you

 - Du är som privata heroinsort.

Gissa vart de citatet kommer ifrån ;)

Ajaa, tänkte bara kort skriva här att denna dag har varit helt okej :D:D Typ värsta confidentboost ja fick på matten x) haahahahhaha var typ heeelt säker på att ja var superefter alla andra o att ja e så dum som inte fattar ett piss av matten osv...Och så märker jag att jag e före nåra och ungefär på samma tal som vissa andra :D:D:D Hahahahhaa, tolka på rätt sätt nu :) Men jag blev lycklig! Och vi hade även typ "utvecklingsprat" med PLUK^^ hahahaha, han påpekade mitt resultat på förra provet, JAG HADE VG PÅ DET!!!! :O :O
Fatta glad ja var! Gick på moln den dagen^^ hursomhaver så pratade vi tvärt om de, om talet e och så frågade han hur det gick på fysikprovet, då sa ja att ja ville inte prata om fysikprovet XD Det e ett så gott som avslutat kapitel för mig \(^^)/
Drog till mormor o morfar efter skolan<3 Fick pizza, fick förmaningar om att ja äter för lite(åt "bara" en stor bitXD) fick äppelpaj samt mys med Ziggebubben :) Myyyyys att vara hos mormor o morfar :)

Ungefär så har min dag varit :) Lugn med glada överraskningar :D Nu ska ja faktiskt lägga mig! :O Hahahahah :D och försöka lyssna klart på min CD-bok :) God natt alla goa glada pers :D:D:D




IMORNN ÄR DET NEW MOON OCH BOWLING SOM GÄLLER!!!!!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0