TODAY`s LIST


10 saker jag har gjort idag:
1.
Klivit upp
2. Bråkat
3. Lyssnat  musik
4. Räknat matte
5. Pratat i telefonen
6. Fnittrat
7. Städat, int.
8.  Smsat med älsklingen<3
9.  Suttit vid datorn
10. Ätit

2 saker jag vill göra innan jag dör...:
Bli av med alla stresssymtom & bli lycklig.

1 sak som jag ångrar...:
Bara en sak? Jag ångrar ju massor... 

5  favoritsaker (ingen rangordning)...:
1.
 Älsklingen<3
2. Mobilen
3. Datorn
4. CHOKLAD
5. vindruvor<3

4 st personer jag känner att jag kan berätta allt för...:
1.
Lina M
2. Linda
3. Christer<3
4. Sanna

Saker jag har på mig nu:
Klänning, högklackat, headset, kofta, trosor och BH ;) och ett gummiband^^

Första...:
Första bästa kompisen -
Sandra. Säger bara Bubbelgum ;) x)
Första bil - Ingen än..
Första kärlek - hemligt.
Första husdjur - En kanin :D Tusse<3
Första semester - Cypern, när jag var typ ett halvår  XD
Första jobb - Feriearbete med farsan i tre veckor. Lätt värt. Springa omkring på Vitbers och Edda typ :)
Första köpta skiva - Oj...var väl A-teens eller smurfhits XD ahahahaa minns inte (A)
Första piercing - Har ingen.
Första konsert - bra fråga XD

Senaste...:
Senaste alkoholdrycken -
Whiskey XD hahaha typ en klunk.
Senaste bilfärd - Från mina kusiner o hem :)
Senaste filmen du såg - Senaste HELA filmen ja såg var Änglar o demoner. :) ;)
Sista ringda telefonsamtal - Mamma XD
Senaste bubbelbadet - I vintras.
Senaste spelade CD-skiva - Skiva? Spelar bara musik från mobilen eller datorn.
Senaste gången du grät - Imorse...
Senaste måltiden - Arakksboll? (A) hahaa nee, men lunchen var nå konstigt grejs :)
Har jag någonsin...
Dejtat en av mina bästa kompisar?
Asså...typ (A). 
Blivit arresterad? Nej,
Blivit kär vid första ögonkastet? Jo, det vill jag nog påstå..
Fastnat med blicken i någons urringning? HAHA, ska ja verkligen erkänna? ;)
Sagt att jag älskar någon utan att mena det? Eh. Ja faktiskt.
Busringt till någon? Ja, och det va skitkuuul!

Blått eller rött? Blått :)
Sommar eller vinter? Sommar!(lov)
Choklad eller chips?  Choklad!! Och chips :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0