Betyg

Svenska - VG Kommentar: Jag har stora förväntningar på dig i B-kursen. Hahahhaa man tackar XD
Tyska - G+ Kommentar: jag kan inte ge idg mer. Även om du fick VG på kursproven.

Hrmf...Tack Eva. :O Jag hade endå försökt där i slutet med att få ett VG och verkjligen arbete för det. Jag kunde inte vara med på grupparbetet eftersom ja kände att ja skulle krascha totalt. Det hade inte gått helt enkelt och det var endå inte en så stor grej jue. Men nej då....Eftersom ja inte va med på en sån liten sak så får ja inte VG.

Ursäkta mig men jävla kärring!!!

Kommentarer
Postat av: Elmer

Ojdå, du skulle vart me på vårat fina tyskaböckers-bokbål nere vid älven idag xD Dom brann jättefint :P Och Tobias försökte sig på att röka några sidor av dom också :O Tror de kommer upp bilder på våran blogg så småningom ;) Grattis till VG i svenska iaf =)

2009-06-05 @ 13:37:09
Postat av: LoaAa

Joo^^ det hade varit nåt^^

Ska nog få hjälp med att spränga min bok istället ;) Får se hur jag gör^^



Man tackar :)

2009-06-10 @ 13:02:27
Postat av: Liv...

Fick MVG på kursprovet och har legat på VG alla andra prov, ändå fick jag bara G XD

2009-08-17 @ 13:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0