SKOLA

Yay :D:D
hahaha den här dagen har typ varit skoj endå. Förutom svenskan...vet inte riktigt om ja e peppad på den..??
Men ajaa, resten va då roligt. :D Idrotten va skön, sprang litegrann på löpbandet. bra start på morronen<3

Fått fina kommentarer av Timothy...."Du har lika mycket energi som om man skulle ta Duracellkaninen och koppla in den till nått kärnkraftverk"   *....Gapflabb..* Sen ahr jag oxå nog mke energi för att driva afrika i ett år. Visst var det så? ;)

Oh my gosh....XD

Efter engelskan var det dags för våran lunchrast...som e RÅKORT! 35 min :O Vi e inte vana vi de...så för oss som har typ haft lunchrast på en timme e det här KORT. Riktigt kort. Men hann precis träffa älsklingen innan det var dags för kemi :D

Råskojj endå. :) Typ härligt klassrum lr vaaad XD Stolarna diggar jag...mums^^
Men nog om stolarna...Läraren gjorde typ nån blandning mellan bikarbonat och citronsyra o hällde sedan i vatten och wow...det bubblade.^^
På matten blev det som vanligt snabba tag på direkten. Typ gör dom här 100 talen på två veckor. :)Sen fick vi tibaka matteproven. Jag blev typ chockad. Min känsla efter provet där just före lovet var FAN. Det här gick inte bra. :(

Men fick 21 poäng :D:D:D::D:D:D:D:D:D MOahhaha, bara tre poäng ifrån MVG
Jag var oxå smått chockad efter svenskan. Det va typ: Vilken lektion har vi nu? Vi slutar nu. VA?! XD Kvart  i tre och vi har då inga fler lektioner^^ Yumie :D

Så jag, Viktor, Lisa och Andreas drog på stan.^^ Vi hann inte vara där länge så smet jag o Lisa in på en typ väskaffär. Jag säger så^^ Där hittade jag typ en helt underbar väska. KÄRLEK<3 Förlåt Elmer men du vet hur jag e ;) :) Och du vet att du endå e först och bäst. Inget föremål kan slå den kärlek ja känner till dig :)

Men den där väskan...! Den e så fiiiin! och stor! Och alldeles, alldeles...underbar.<3 (det kursiva e taget från vilken film ;))
Tur att man fyller år snart^^ Typ..."Heej mormor ja vill jättegärna ha den där väskan när jag fyller år (A)"

Efter att vi hade dragit ti Ica så ringde Emma. Hon hade smsat mig tidigare under dan o bett mig följa med henne o simma upp. Dvs. Hon ville att ja skulle börja simma med henne. Först va ja typ....ööhhm....men ha hinner inte tyvärr. :( Sen efter lite övertalning från hennes håll o endå lite nyfikenhet från mitt så gick jag med på att komma. Hon kunde tydligen flytta det så jag typ sa hejdå till dom andra o gick iväg till bussen med en buttebulle i en påse i ena handen och mobilen i den andra(mamma ringde) til bussen som skulle gå  kvart i fyra. Klcokan var då tjugo i. Jag typ klev in i bussen och försökte krångla fram börsen från fickan o samtidigt snacka med mamma. Då stänger chaffören dörren och börjar köra iväg! Man bah....Vaa....Så jag typ frågade. Ska jag betala eller?? Då nickade hon bara med en sur min.
Så där står jag o vinglar längst fram o försöker ta fram pengarna från börsen och snacka med mamma med en hand. Den andra var upptagen med att hålla i påsen nästan hela tiden... Tillslut lyckades jag men då tappade ja istället börsen och min påse på golvet...mums...nej. Skämit: JA.

Dumma chafför.

Men ja åkte hem med bussen och träffade även mamma när hon hoppade på. Väl hemma packade ja typ ihop allt, och mamma gjorde klart mina smörgåsar.^^ sen bar det av med kvart över fyra bussen till Edda XD hann va hemma typ tio minuter^^

Så for dit och simmade med Emma. Jag typ sög men det gjorde bara att hon fick glänsa mer. Hon va verkligen jätteduktig och hade inte alls behövt vara nervös. Hon kommer att klara sig långt :)

Så nu sitter jag här hemma o vet att ja måste ta fram dammsugarn o köra runt lite med den innan alla andra kommer hem XD  Önska mig lycka till :) Ska sätta på lite musik på hög volym oxå ;)

Skriver mer så snart jag kan :)

PÜSS

Kommentarer
Postat av: L

Har ni ett antivirusprogram nu? 

2009-01-12 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0