GOTT NYTT ÅR!

Heeej...
det var ett tag sen jag skev här. men harinte haft tillgång till nån dator så...jaja.
men nu har ja lånat datorn hos mimmi^^ Firade nyår här med folket:Mimmi såklart, Lina, Elina^2, Ambjörn, Timothy va med ett tag, Samuel kom hit för att vi va så bra.(hade smsat ti han) Och sen var oxå Älsklingen med! Yay! :D Han komme hem igår typ vid halv fem hit ti stan. och komme ti mig vid sextiden. Puss på underbaraste personen han e!<3 han ser frisk ut XD Hahaha pågrund av den fina bruna färgen han har fått så inger han värsta intrycket av att han e kärnfrisk. Nu e han väl råtrött även om han har fått sova literann. Typ han steg uppp fyra igår...o har typ sovit sammanlagt 3½ timme mellan sextiden och nu. heja oss...jag har typ sovit ännu mindre men han va vaken längre tid i sträck XD

Och jag e rådrogade vilket typ märks på det här inlägget. Ursäkta men har inget annat att göra. Vill inte störa sötisen igen. han behöver sova!
Så detta inlägg blir nog lika nyktert som det ja skrev på midsommar...inte nyktert asså ^^ Men vi lyckades inte förstöra en reflexstolpe som förra nyårs...=( XD (det va inte meningen)
nåra raketer/smällare tände vi på där nån gång inatt (ja skriver inte tiden..)
Vi kände oss tvungna där vid tolvslaget att skåla, samt att va där ute o se på alla fyverkerier. så Vi tog med oss den stora flaskan med cider, samt nåra glas och skålade ute XD Host va nyktra vi framstod. Men vi va bara glada och sa Gott nytt år till dem vi träffa oså. Men vilket intryck får du inte av ett gäng ungdomar som står o e glada o tjoar på med glas i handen(Ambjörn hade flaskan) som ropar Gott nytt år till dig? Trodde väl de, helt normalt. Eller?

Och egentligen svamlar ja nu oxå men att skriva nå sammanhängade nu e inte att räkna med. Punkt.

Alla ligger o sover o ja e vaakeen...Men endå. Då har ja chansen att skriva här^^ O det e skööönt. Jag gillar verkligen min blogg mke^^
Meeen...tillbaka till nyårs. jag o Elmer fick värsta fina middan hemma hos mig. Vad säg som förrätten: Hummer, räkor, ostbricka och keks (haha skriver som det lät när Elmer sa de igår nån gång...Minns inte när. Men han sa det!)
Det
va gott iaf. Sen så körde vi Wii tills varmrätten skulle severas. och det e jättecoolt! Vi(syskon) har fått ett Wii, Mariokart ti Wii i julklapp och detta kan vi köra på våran nya 42" plasmatv. Power to us! ;)
I julklapp fick jag även en jättebra bokhylla från Ikea som jag byggde ihop själv på två timmar. Det va råskoj :D Och den e råsnyyygg. =)
Fick även Mamma Mia the movie, nya underkläder, ett USB-minne, spelet Med andra ord, två böcker, en rakhyvel, tre nagellack, strumpbyxor, knästrumpor, och mer saker som inte vill komma upp nu.^^
Av älsklingen fick jag ett jättesött halsband, puss på dig<3
Av Lina Z fick jag ännu ett nagellack, men jag hade de inte ;) Lina M gav mig ett jättestort ljus, jag fick choklad av Viktor - mums^^ sen lite mer =)
Och jag kände för att klämma in det där i det här inlägget. :)
Men tillbaka till nyårs(för typ tredje gången..)
varmrätten som bestod av älgkött, fläskfilé och hasselbackspotatis va oxå jättegott :) Under tiden vi har varit här hos Mimmi har vi även hunnit se WALL.E och kört Sanning eller konsekvens - den snälla versionen. hahahahha macarena dansen...Catwalk...byta klädesplagg...vi har hunnit med mke ;) Men endå tagit det rätt så lugnt :)
Hihih, vi ska vara stolta.^^

M;en nu funderar ja seriöst på att gå o väcka alla...ehm...dom kommer typ bli sura eller nåt...men det får dom väl bli. Dom måste upp nu^^

PÜSS

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hallå var inte jag med överhuvudtaget eller?! tack för att jag är osynlig i dina ögon...

2009-01-01 @ 17:42:12
URL: http://namelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0