Tears In Heaven

Jag måste bli bättre på att skriva inlägg här....snart kommer det bli en massa inlägg :)

Men det var inte det ja tänkte skriva om. Kom att tänka på farmor bland annat då jag ida ska på begravning igen. Det är inte en släktning eller så till mig men det berör mig då det e en kompis till mig som har mist en i sin närhet.

Så nu ska jag nog logga ut för att gå iväg o byta om. Men som sagt, snart förhoppningsvis så kommer det att bli en massa inlägg.

Men lite mer roliga grejer:

Nu på söndag e det min födelsedaaaag :D
Imorrn e det 7 månader sen jag o Elmer blev ihop<3
Jag har ett roligt jobb^^
En massa underbara vänner som jag verligen inte vill vara utan<3

PÜSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0