NORRAN

Hihi, blev intervjuad av Norran igår^^

Det va jag o tre killar XD Ahaha, men det va en bra blandning. :)

För alla var olika ålder.
En av killarna kommer från ett annat land
Jag var den enda tjejen. - den enda som bloggade(aktivt)

Reportern - E det någon av er som bloggar?

Jag - Jag har en egen blogg, samt följer en massa olika.^^
T - Ja bloggar två gånger per år.
V - Jag designar bara bloggar
B - Jag bloggar inte.

Hehehe, så jag fick prata litegrann om min blogg och en massa annat^^
Bara för att jag e pratglad (A)


Men det var intressant och skoj att få ge sina åsikter inom nätmobbning, sms-mobbning och liknanade. :)

Och till dig Krullis, du kommer att få vara med på kort nån gång i norran ;) Du vet vem du e ;)

PÜSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0