KÄRLEK

Hittade en helt underbart söt väska idag på stan :D:D::D <3<3<3<3<3
Naaaaaw<3 kärlek alltså XD

(killar får ta denna början som en varning på att detta inlägg främst e för tjejer då det handlar om shopping)

Hade näligen önskat mig en sån i födelsedagspresent men tydligen så lyssnade antingen inte mormor, morfar lr expediten på beskrivning så fick tvärt emot vadja skulle ha en rosa Björn Borg sompå rean kostade 299. -.-

Så gick o skulle byta den ida efter skolan med älsklingen^^ Först hade dom inte kvar den svarta ja ville ha så då började dom plocka fram en massa andra modeller  och ja fick då beslutsångest! Fatta!
Jag älskar väskor. och där stod ja o fick välja mellan en massa underbara saker....Men tillslut så hade ja nästan bestämt mig för en svart en som kostade 399. Då komme expediten med den bruna och då blev det typ kärlek på direkten XD hahahaha Elmer såg lite uttråkad ut och när ja frågade han vilken som var finast så sa han att det var ju bara att ta en XD Så e det såklart inte alls men han har nästan en liten poäng. Det e nästan bra att ha med sig en kille på stan. Då får man nånting gjort iaf^^

Men hur som helst så köpte jag den bruna väskan och märkte typ först då att det faktisk var just den modellen ja hade önskat mig från början fast svart. Men det blev ännu bättre med den bruna<3 Visste bara inte att den modellen även fanns i brunt. :)

Men nu ska jag vara social med sötnosen^^

PÜSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0