14 februari och Converse

Lördagen blev riktigt bra med shopping på stan^^ Och bull-ätande i trappan i Åhlenshuset XD

Spenderade praktiskt taget hela dagen med älsklingen<3 Han fick köpa en present till mig oxå. Superbra^^ taaack<3 =)

Och just innan älsklingen kom ti stan så gick ja o Linda med Oskar, Vidar o Viktor in på CK och Eurosko. Deet va råbra!
Conversen som jag hade tittat på tidigare fanns kvar!!!<3 :D Vidar satt bara o suckade när ja provade dom o ringde mamma^^ hahaXD Jag fick köpa dom så blev värsta rålycklig och gick omkring o påpekade hela tiden att jag har gröna converse. Älsklingen tröttnade o sa att varje gång ja skulle säga så, så skulle han säga att han inte har ett par converse. ´jag slutade säga det högt men tänkte det nåra gånger^^ Kärlek på både conversen och speciellt min älskling<3 :)

PÜSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0