HEEEEEEELG

OOOOOH!!!

Guh vad skööön helgen e :D Men fyfan vad ja redan tvivlar på mig själv gällande skolan o.O jävla matte-... och fysik-skit

Men den här helgen har gått ut på att dega. Totalt^^
MOahahhaa, men igår så var det en person, Spontanious som ryckte upp mig ;) vi gick ut med Polly och Kira sen kom vi på att vi kunde göra tacos :D MUMS!!!

vi blev mätta...men sen så drog vi och "spelade" volleyboll, i typ 10 min innan vi börja köra klockan och spåra ur med att ta kort för att bara lämna bollen ensam vid nätet. Och gå bort och fortsätta ta kort :D hahahahahhahaha vi e bara bäst^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiie :D riktigt nice!

2009-08-23 @ 20:42:18
Postat av: LA

fysik.. vänta har inte ni A kursen fortfarande? :P (a)

2009-08-23 @ 20:43:11
Postat av: LoaAa

joo, men min hjärna var inte igång...XD

2009-08-26 @ 23:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0