Pictures

Orkar inte skriva ett superlångt inlägg nu, seeen kanske^^

Så lägger in nåra bilder från dagen så länge :D


 Besvikelse... Såhär skulle pusslet jag o linda började bygga ida skulle se ut
jahaaa.... Några bitar ;)
det var inte alla... Men inte alla, det saknades bitar :(:(:( Det e därför man INTE ska köpa pussel på loppis...Så vi kom inte så långt.

Tappra Linda ;) Hade som sagt hjälp av en nyfriserad Linda ;) Att hon blev fiiin när hon klippte sig :D

Se filM :) Satt även och slötittade på denna efter Linda hade dragit :) Den e typ bra men har sett den förut^^

Men nu ska jag kolla in Facebook o nåra andra grejor. Sen blire till att jogga!! känner mig dålig som inte rört på mig nog mke under helgen och ätit en massa onyttigheter...Fy skäms på mig själv! Måste bli bättre på att hålla mig ifrån sånt :)
Sanna, du får hitta på nåt straff till mig ;)

PÜSS PÅ FOLKET :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0