Kim och Marcus

Gäääääsp...e typ trött^^ men övertrött. Alltså e jag typ mosigt speedad eller nåt XD (du somm läser detta borde ta inledningen som en varning, med tanke på att klockan e mkt...eller lite beroende på hur man ser det..men hur som helst! oxh jag är alltid flum den här tiden... :) )
Typ degig men endå speedad inombords..sådär lagom hyper kvart över tre på morronnen^^ Sitter btw vid Kimmiponkens dator :) hihi snodde den^^ Eller, snarare lånar den medan han skjutsar hem marcus :)

Borde typ ta på mig pyjamasen och mina så älskade gummband....host.

Meeeeen....fastnade här. E förresten superstolt över att jag har blivit så pass mke bättre på guitar hero än vad ja var förut. :D

Klådde typ både kim o marcus igår...blire. :D:D:D Och jag överraskade mig själv totalt^^
Fick typ 96% på de flesta låtarna vi körde lite sådär random :)

Och jaa, jag kör fortfarande på medium men jag e glad endå! För ja blir bättre :D


Imorrn...eller näe nu skrev ja fel, senare idag ska jag ta hand om Polly-bollyn^^ vet inte riktigt om ja ska bara älska henne eller hata henne litegrann med tanke på hur hon e när hon e lös ute. springer iväg o tyo skämmer ut en då man går upp till grusvägen och träffar på andra normala personer som har plin på sina hundar... -.-
Men hon e jättesööt<3 så får nog fostra henne bättre så kan ja älska henne ännu mer :)

Sen e ja glad över att Anton, brorsan min e hemma :D Hemma här i schtaaaaaan ;)
Det här inlägget blev faktiskt lite längre än vad mina flesta brukar bli :) Hihi, då blir Kim glad hahahaha :D
Och Andreas e påväg till Deutschland den lilla(långa) pojken :) hihi, sitter på bussen o har väl nu hunnit förbi Ume o brukar vara i Ö-vik snart. Hoppas du har det bra där med resten av folket :) Som Lina z tex^^ hahaha Z=zZzzz alltså sova som de alla borde göra just nu på bussen XD

hmm...borde skriv om lite mer relevanta saker men orkar som sagt inter...e för flum och degigt speedad så jag skrivr bara det första osm kommer upp i min skalle :D

Meeen...nu blire till att slänga på sig pyjamas tröjan^^ coh borsta tänderna eller nåt XD hahahahahahah :D:D

Hmm...kanske målar Kims tånaglar senare ida när ja har vaknat och han e fortfarande i koma... }:) Hmm, ljusrosa blir jättebra, satsar på de :D

GODNATTT GOTT FOLK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0