Gå inte över ån förrän haspen är på

Igår så fyllde Markus 18 år! :D Grattiss på dig pojke! Eller ska jag säga man nu....? Nae ;)
Men det va iaf råskoj o smått random ahahahhaha XD Typ en massa släkt...O han morsa e ju mer än chill! :) Och jag träffade Hannah o Gabbie som jag har kännt sen tidigare men inte sett på länge typ :) Mysigt^^

Det första ja gjorde när ja komme dit va att käka tårta...höhö...Lina sa åt mig XD Tårtan va god :) O sällskapet var bra redan då :) Hihii, iaf tårtan var min förrätt eller nåt för sen så käkade vi tacos till middag!!! MUMS :D Alla bara flumma runt o tog kort, vissa höll varann i hand (markus o kim ;) ) och vi körde singstar! :D Hahahhahaa, jag o Gabbie vi ägde ju, visst? ;) Hard rock halleljuaaaaah! (krååååkaaa) Hahahahahhha XD SÅ härlig kväll O den hade just börjat :)

Rubriken e klockren visst. Den kommer från filmen Boondocks saints :D Tror ja fick det räätt nu...Såg iaf inte allt för mke av filmen...var trött. Kan ha berått på att vi började se den typ ett på natten?! :D Sen va det mysigt att bli omhållen^^ ;)
Men filmen verkade lite spårad om två bröder(?) som e typ väldigt kristna men har som jobb att döda skurkar ;O Fatta spårat... \(^^)/

Nee, vi e lite spårade av oss XD
...Den där kvällen var en av dom roligaste på länge. Låt oss göra om det :D Och gå ut på en till nattpromenad o jaga möss..Visst Kim ;)

Kommentarer
Postat av: Christer

haha :P det var skoj när han försökte slänga sig efter råttan xD

2009-04-18 @ 23:27:47
Postat av: LoaAa

Hahahaaa ojaaa^^

2009-04-19 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0