En billys panpizza beställd såhär 3 på natten...

Hahahha, min helg var typ fint galen och random :)
När jag steg upp där halv tio på fredagmorrron så ligger Anton i soffan XD hahahaha, brorsan fick sighem tillslut :) Lilla stockholmarn^^ Guuuh vad mobbad hans nya jacka blev! Alla som såg va ty.. " Ohh, e det stockholmarn" ;) HAahhahahaha^^
Men han har tydligen fortfarande kvar lite av sin norrländska. XD Hahah Ungarna på dagiset där han jobbar hade tydligen sagt åt honom att sluta läsa på engelska..Dom förstod inte vad han sa när han snacka norrländska ;) Hahaha snacka om smarta ungar XD

Förstår Anton som tycker om att komma hem o bli förstådd när han kör på med sin norrländska ;)

Men resten av dagen minns ja inte allt för mycket av...typ black out där XD Tills typ nio på kvällen. Då snacka ja med Kim på msn o fick bara världens lust att dra till berschan o va med han o Marcus. Vilket ja gjorde XD När ja kom fram...fick skjuts av pappa dit :) Så stod båda två där ute och kastade snöbollar XD När ja hade hoppat ut o pappa hade kört iväg så räckte Marcus bara fram Kims mobil sådär random o sa " Säg hej" Vilket ja gjorde. Svaret blev: "Hej. .....HEEEEEEJ!!" Hahhahahha då var det ju Lina gumman Marcus snackade med! :D Ojj oj...:)

Men det e så skoj att bara gö sånna här random saker. :) har ju redan skrivit om vad vi tre hittade på under kvällen/Natten/enbitavmorronen. :D Så ska bara fortsätta på det nu...orkar inte skriva upp allt igen ;) Men fick lust att köra lite mer GH ^^ Hahah, bara för att ja ägde sådär random :D Men efter ja skrev mitt superduperüber flummiga inlägg i lördagsmorse så kom jag o Kim på att vi kunde köra Spuer Mario 64 :D Heheh, det blev mest ja som spelade men det va råskoj endå :D hihii^^ Men efter ett tag så skulle vi försöka sova...Det gick INTE bra! Jag var så övertrött så jag var pigg och fick världens fnitteranfall...Och Kim gjorde typ allt för att få mig att fortsätta skratta XD Nae...^^ Så då blev det kittel- och kuddkrig XD I typ nån timme^^ Sen så somnade vi väl nån gång där vid sex..Jag vaknade nån gång...eller nåra men fortsatte att bara blunda^^ Det va så skönt :) Men där vid nio gick det inte längre för mig. Jag hamnade i nåt tillstånd där jag bara ville upp. Var fortfarande trött men endå...Så låg o petade lite på Kim men han vaknade inte så ja drog bort täcket från hans fötter och tänkte börja måla hans tånaglar ljusrosa...Men då vaknade han! Undra om ha kände det på isg. Han hotade iaf med en massa stryk om ja ens försökte så ja skippade den idén. Men va nöjd över att han iaf hade vaknat :) Frukosten/lunchen blev för mig en till Billys panpizza XD Hahaha, kände mig nyttig där...Plus någon chokladbit från Kims godispåse^^ Behövde verkligen de (A) :)
Det blev fyrhjuling hem till mig..Råskoj :) Blev väl mött av lilla Polly-Bolly när ja komme hem. Resten av familjen var i stugan under dagen.
Meen.. Kim hittade oxå något väldigt...(svårt att beskriva) iaf en bild med en fin text under. Iaf...tycker synd om denna Lovisa. NO LIFE for her.
Fattar inte vad en viss person tänkte på...Den andra vet j redan att den har svårt att tänkte. -.-
Näe...Det var dagens chock.
Jag o Kim kilade iväg till maxi med Polly, vi tog fel väg. Den vägen var både lerig, blöt och säkert illaluktande -.- Men vi kom fram och band fast Polly vid en av flaggstängerna :) Jag var sådär lagom drogad och degigt mosig...Så det blev en väldigt flummig tripp till Maxi XD Påpekade hur typ äckligt det ser ut med en massa kilo dressingflaskor liggandes i en korg?! XD alltså...jag tycker då att det ser weird ut. MAn fattar att det e för att folk ska luras till att plocka åt sig en men endå...wierd.
Eftersom jag var typ drogad och jag älskar att prova solglasögon så tvingade ja med Kim till stället där dom fanns. Det blev en lyckad kidnappning då Kim hittade ett par superniceiga pilotglajjor :) Men vi hittade även...Många superfina glasögon^^ Bilder har Kim på sin mobil...Jag var iaf jättevacker i bla. ett par gröna barnglasögon ;)
Kim hann även bjuda mig på en mjukglass där  :) Taack än en gång fina pojke :)

Hann vara hemma själv i typ 1½ timme innan ja drog iväg till stan för att möta Linda o Ida :) Hahaha, hade smsat med Linda under dagen och då frågade hon om ja ville med och se filmen Marley & Me. Den var faktiskt riktigt bra och ska även tillägga att jag visade en ny underbar chipssmak för Linda ;) hon gillade dem verkligen^^ XD XD
Linda och Ida var även superfina i sina nyklippta frisyrer :D Lindas var väldigt drastisk men hon passar råbra i den :D:D:D
Jag följde iaf med Linda hem till henne o vi började riva upp hennes 3000-bitars pussel eftersom ja skulle långa mattan hennes :) Under rivandet så frågade Linda om ja ville sova över..och ja kände att visst. Det verkar skoj :D Så ja ringde hem o meddelade det till mamma. Anton fick sova i min säng en till natt ;) Istället för soffan XD
På morronen när vi vaknade så gissade vi på att det var bra väder ute och det var varmt. Vi fick rätt! Det var SOL och 7.5 + grader :D::D:D:D OCh innan vi fick oss iväg hem till mig så hann det bli 8 + :D:D:D:D tYP REKORDVARMT FÖR SKELLEFTEÅ XDXDXD
Precis som ja skrev igår så började vi bygga på mitt pussel men det var borta bitar... :(:( Men idag så har ja lånat två stycken från en viss Tove^^ så pusselbyggande blir det :D:D:D

Tjaaa.....kvällen bestod av dator, löpning och slappaaaa...Det var min helg :)

Undra hur långt det här inlägget bleeev XDXD XD

Kommentarer
Postat av: LA

lååååångt men jag läste hela :D

2009-04-13 @ 23:53:22
URL: http://liiindiiis.blogg.se/
Postat av: MillisVanillis xD

Men ÄGD vi har typ över 10 och strålande sol VARJE DAG xD xP

2009-04-19 @ 12:46:36
URL: http://millisvanillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0