Fredag - Början på helgen

Min helg var verkligen superrolig. Först i fredags så hade vi på skolan ingen lärare på musik..Gissa hur seriös den lektionen belv...Jooo, Sebastian skrev upp dom 350 första decimalerna i "Pii" ( Hahaha underbart stavning)
Märks det att man går Natur..? Nääääeee dååååå......
Lärarn som vi har, en blandning mellan en oudel, en mops och nått som kallas männinska...skojja bara men hallå, hon har verkligen drag som påminner om dom där hundarna XD
iaf, hon lät det så kvar på tavlan så när Sötnosen kom imorse med musikgruppen han e i så fanns det kvar...Guuuh va härligt NÖRDIGA vi e - Naturnördarna.
Men Emma "Krulltott" följde med mig hem, vi käka wienerbröd till förrätt sen varsin Billys panpizza till varmrätt. Gourmetmat ellerhuuur?
Efter det drog vi till Maxi o Willys och träffade Linda där. Vi tre bestämmde oss för att köpa en massa godis och läsk till kvällen som hade temat: Spelkväll. :D (Dvs; sällskapsspel)
det va råskojjj när jag, Emma o Linda kom hem till mig. Vi hittade då 4 grabbar sittandes på min studsmatta xD Oskar, Vidar, Andreas och Sötnosen min - Elmer. Stackarna hade åkt buss och käkat midda i allt hast, det där sista om middan rörde bara min sötnos. hahah Andreas hade kidnappat han^^
Huursomhelst så började vi med att köra  - Djungel Jam. Råskojjigt spel! Tyvärrr orkar jag inte förklara hur det går till men...Några ledtrådar som att Det blev många klösmärken, många "neeeej!" och så vidare under spelet^^ XD och inte att glömma den mystiska playwoodskivan med nåt som kunde vara både hundpiss och ammoniak....Den va fuuuuul^^
Vi var ute ett tag o spelade nämnligen...behövde nånting att lägga korten och ställa träklubban på. =)=)

After that....Så gick vi in o såg på American Pie -  the Naked Mile. Mååååste se sexan snart =D Nästa gång?? (A)(A)
Filmen var såklart råskojj, as allways^^ Den passar våran humor^^
När filmen var slut drog vi igång nästa spel - Crazy.
Ett spel som går ut på att tafsa på varann....Kroppskontakt rättare sagt^^ Det va så himla gulligt(och asroligt) när person X och Y fick kortet "näsa mot näsa"......Man kan bara misstolka bilderna som vi tog.....
....Det ser ut som lite mjukporr för bögar^^


Under kvällen hann vi sticka till lekparken och leva om, gömma oss i buskar, samt klämma in oss i en liten trästuga och berätta spökhistorier. We are sooo goood!

Där vid 23.00 blev folk hungriga så vi drog hem till mig och käkade banan och Billys panpizza XD Eller, rättare sagt. Nästan alla andra gjorde det. Inte jag o sötnosen. Vi tog plats i sängen o myste. hahaha sociala....^^ Men alla satt bara ö mös i mitt rum i en timme innan tolv och alla skulle hem.
Det blev bara så att....alla drog hem förutom en person. Gissa vem...Rätt. Sötnosen stannade kvar^^ Så vi njöt ett tag i sängen. Av lugnet asså ;)
Han var hur mysig som helst!! hur kärleksfull och underbar som helst! <3<3<3<33 Mums!!!
Men där vid ett tiden blev han tvungen att dra =/ Han hade ju inte frågat om han fick sova över...osmarta vi...Puss på min underbara pojkvän som verkligen har krossat alla mina tidigare killar/förbindelser/(etc....) hahaha, såklart man har jämfört ;)


Meeen, där var Fredagen redan över egentligen och Lördag hade redan börjat. Det ska jag skriva om i ett eget inlägg hahahaa XD


Puss o kraaaaam!

Speciellt på Sötnosen min som verkligen har tagit över en stor del av mitt hjärta<3


Kommentarer
Postat av: liiiiinda

djungel jam var kul :D och spökhistorierna var bra XD hahaha

2008-10-01 @ 19:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0