Tack för en underbart rolig kväll

Igår hade jag julkänsla...Heja mig. Men jag var inte den enda!! :D

Det var frikväll här i staaan, affärerna hade kvällsöppet och en massa erbjudanden...det va full rörelse!!
Och en massa saker som man fick prova på :D Salsa, magdans...you name it! ^^

Sen e det ju Dreamhack i helgen, ska troligen dit ida o hälsa på Oskar o Viktor^^ Haha Oskar vill att ja ska komma så att han får möta mig på dansmattan xD Han bjuder till o med mig på inträdet - 100 kr. Schyst kille :D

Men igår...Så lirade vi GuitarHero 2...Skulle ha varit trean tkr jag..^^
Elmer "Sötnosen min" blev intervjuade av två killar xD Hahah måste kolla sen om det kom med^^
Jag var oxå med :D
Haha, iaf så tjoade vi på och hade det råroligt under hela kvällen. En sån där sak måste komma igen :D

Det blev ett kortare inlägg än vad ja hade tänkt men e stressad. Ska få skjuts till stan. Jag slipper cykla!

Såå Oskar, bered dig på att bli krossad i Dance Dance revolution!! :D

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0