Pansar gjort av fiskpinnar

Hahah, min rubrik ju sådär underbart vacker, normal och lätt att fatta XD
Sjuuukt vacker^^ Men den kommer från dagens tyskalektion....Det ska vara fejkpansar istället för fiskpinnar men alla läste endå fiskpinnar.....Jag skrev för smått tror jag XD MEN det var ju bara en flumteckning i Edvins tyskaskrivbok :D (A)
Vi ritade istället för att lyssna på läraren....;);) Mkt smart gjort av oss tkr jag^^
En sjukt bra teckning där, bomber, blommer, pansar, Stålmannen, kärlek, en åsna i koppel samt en kille som spydde....Normalt?? ;););)
Och matten....Jag blev typ chockad igår över att vi skulle vara tvugna att räkna ca 30 uppgifter till nu på måndag. Nu har jag bara 6 uppgifter kvar dit =D=D=D=D ENKELT!!!!

Ikväll har kusinVitamin Fanny klippt min lugg igen^^ Och visat hur jag ska få volym. Wow asså! XD Det blev supercooolt. Nu ska jag bara försöka fixa det själv nångång...(A) Hahaha, måste ta o köpa den där Volume Express..lr vad den nu hette^^
FlumSkum...Håller egentligen på att se legally blonde....men...fastnade litegrann här XD Duktiga jag^^

Har saknat sötnosen ikväll.
Stackarn e råförkyld med lite feber o smärta i ryggen hans =/=/
Men imorrn ska vi ses om han mår bättre. Hoppas, hoppas!! *håller tummarna*
Själv e man bara småförkyld. Vi har nog smittat varann litegrann XD Jag e starkare (6) hahahahaha^^ Mer härdad med mina småsyskon^^


Jobbigt med förkylningen e bara att jag har verkligen INGEN aptit nu. Vanligtvis har jag ju endå en liten gnuta anings aptit men nu existerar den inte ens =S=S Leeeskigt
Men nu måste man dra. >.< Farsan klagar...Han fick just veta att jag ahr en blogg. Heja han...seeeeg^^ Men för att citera Pappsen - Hur svårt kan det va? ....Att märka att ens dotter har en blogg? ;);)

Puss o kraaam! Speciellt på sötnosen min! <3<3

Kommentarer
Postat av: Mummsis

HAHAHA FISKPINNAR! xD

2008-09-19 @ 12:55:07
URL: http://miramon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0