Jaa, hur var det nu med att få fram det man vill säga Hanna?

Jag snackar med mig själv. E trött. RIktigt trött. Men ja borde inte ha döpt den första delen till "Vägen till Öträsk." Den borde bara ha haft namnet "Örträsk" Skriver resten nån annan gång. Förhoppningsvis imorrn, om jag hinner xD

Kom ihåg det nu, Den andra delen kommer att heta nåt med "Örträsk, del 2........" Det blir nog någe skojj.^^


Puss o kraaam på Sötnosen min<3 I lördags var det 2 månader sen vi blev ihop                                                                                      
 
Han är helt underbar. Och kommer alltid att vara det<3

Puss på dej Elmer



                                                                                                                           Och jag var inte ens hemma i helgen. T-T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0