I am Feestiis

Hahaha, Oskars kommentar lördags va kung XD Vi var höga på koffein^^

 Jag har varit påDreamhackJag har varit På Dreamhack...LALALALAALAALAAAA!!!!
Tack vare Oskar som bjöd mig på inträdet - en riktigt schysst kille han e =)

  Det va råskojj :D Jag ägde ju på cs...hHAhahaha!!!
Jag lyckades faktiskt döda två pers^^ *Stolt*

Körde stepmania oxå =) Som dansmatta, fast roligare :D:D:D:D:D
Jag var ju så bra på de....^^ ;);) Heheh, men Det va nån unge som ägde ut alla :O Haha....Hans tips var att tänka att det e en massa spikar i mitten...Bra tips. Får se om man lyckas med det nån gång XD

 hAHAH Det va endå nice att ha varit där. Måste dit nästa Dreamhack tror jag^^ ;););) Häng  med? :D

Jag....sitter just nu o tänker på att ja verkligen borde plugga istället för att sitta här vid datorn...har råmke matte att göra...sen det där jävla provet i Optik ska vi inte snacka om o_O Tyskan som jag har till imorrn....Ska jag skolka?? :S:S
Har inte skrivit klart texten ÄN! Vafaaan påmig själv >.< Skärpning Hanna!! Hahahah
Jag säger åt mig själv...heja XD o svenskan....Engelskan...Måste ringa o beställa den där tiden....bleh...
Just nu älskar jag min rosa almanacka.<3 Den e min andra hjärna...Om jag inte ahde köpt den hade jag glömt bort hälften av allt jag har att göra...XD min rosa älskling<3

Och på tal om älskling...Puss på min underbara pojkvän som verkligen får mig att glömma allt jobbigt skit för ett tag o bara njuta av livet. Som igår, den dan var helt perfekt. =)
...Med bara några små missöden som lite eldslågor och hundspyor. XD

 

Några anledningar till varför söndagen var så underbar.

Dagen:

  • Det var ett av mina favvoväder -Älskar när det blåser riktigt ordentligt. 
    Men det får inte vara kalla vindar!
  • Det var en bra höstdag med en massa sprakande färger
  • Jag o Elmer<3 gick på en promenad till ett av mina favvoställen:
  • Min egna utkiksplats<3 haha^^
  • Men det som gjorde den så där perfekt var just att jag fick bara vara och uppleva den med min underbara pojkvän -  Elmer<3<3<3

 

Kvällen var verkligen oxå helt...Wow!! Men det tar jag inte här, det lämnar jag åt din fantasi, alltså till dig som läser, ;) Hahaha men nu ska jag leka duktig unge och faktiskt plugga....något som jag, som sagt, har tänkt göra ett tag nu X)
Wish me luck -  I will need it! (A)

Puss på alla söta personer som 1. Faktiskt läser min blogg.<3
                                                            2. Bara finns till och förgyller min vardag<3
                                                            3 ...jaa^^ jag lixom...tappade orden XD


PussKyssKraam på dig Elmer<3<3<3<3 =)






Ska ta och skriva ett till inlägg senare ikväll..Det e iaf det ja planerar^^ ;)


  


Kommentarer
Postat av: Liviaro

inte skolka från tyskan!

Hoppas på att läraren är sjuk ;)

2008-09-29 @ 19:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0