Duktig unge

Baaaajs....blogg.se dampade just....mitt inlägg försvann.. =(

Sen...så har ja fortfarande itne pluggat >.< *ostolt*
Skull ut med hundarna, så då ringde jag Iza Imonai på mobilen. Det blev ett dyrt samtal. typ en timme o en kvart blev det. men vi snackar alltid mke. Tror vi både ska ta o skaffa ahlebop snart XD XDXD hahahahah.^^

Ajaaa, hundarna fick springa av sig och ja o Iza fick snacka av oss. Vi snackade mest om allt hon missat under förra och veckan därföre när hon har varit råsjuk, den stackarn =/ men nu e hon frisk igen =)
Och jag kan meddela att det har hänt mke xD OMG!!!
Wow....
Men nu ska jag plugga!!! Ta mig själv i kragen och PLUGGA!!!!
Klart, precis som ida så kommer vi att få sluta runt halv tolv imorrn. Så då ska ja o nåra till dra ti bibblan o plugga där....Men måste plugga ikväll med jue =( Bleeeeh

Ajaaa....Puss o kraaam o Gonatt^^
hahaha det blev ett till inlägg som jag planerade^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0