Du i gult.

Hahahahhaa OMG Skolfotot ida!!
Det va fluuum före. Iaf i korridoren^^ Först satte sig Jakob på huk med ryggen mot väggen, sen Edvin i hans knä, sen jag i Edvins knä, sen Elina J i mitt knä, sen Lisa i Elinas knä, sen Elina L(om jag nu minns rätt) satte sig i Lisas knä.
Långt och komplicerat. Iaf meingen xD
Vi såg verkligen jätteroliga ut och vi tre underst blev typ mosade. Då kom Jakob på den briljanta idén att vända benen åt vänster. ALLA ramlade ihop i en enda stor hög!! HELA KLASSEN skrattade :D:D:D

När vi väl fick komma in i själva rummet där man fotades(filmsalen) så skulle alla ställa upp sig längst bak mot bakgrunden. Fotografen drog hela ramsan om regler och blaah...blaah, blahh.....Om typ hur vi skulle beställa å sånt. Och då kom jag på: Fan oxå! Nu äre ju dags för enskilda. Det tog man ju sist i sexan! xD

Hon räknade oss och kom med den så smarta kommentaren: Ni kommer att måsta trängas lite.
 
Vi var bara 29 stycken ida.
Oskar e sjuuuk =( Krya på dej krullis^^

När hon pekade ut oss och berättade vart vi skulle stå sa hon till mig " Du där i gult. Gå dit"
Jag hade en grön tröja vafalls!!! Ajaa, jag gick då dit ja skulle stå. Hamnade mellan Ludvig och Lisa. Två roliga pers.

Hehe, eftersom att det var så trångt där vi stod slutade det med att alla typ halvlåg på varann på våran sida av kortet. Myspys^^ Helylle o gemenskap^^

Och...nu till ENSKILDA!!!
Hahaa, när man satte sig ner på den där pallen fick man flashbacks från sexan xD Jag kände mig liten^^
Men bilden/ bilderna blev typ bra. =) Tog tre stycken, "min näsa gled iväg" på det första...xD Hon sa så! 
Det gick typ riktigt bra för alla så den här dan var typ chill :D Imorrn blire att komma till skolan, börja lektion(datakunskap) 13.05 och chilla på. Ha fysik(?) Tror det blir det iaf. Får väl fråga Andreas imorrn ;)
Sen Slutar vi klockan 16.00 prick. Lååång dag intesant?? ;);) ;D

Efter Middan ska jag vara med SÖTNOSEN<3<3

Btw Nåt tips till vad ja kan bjuda mina småsyskon på för midda? (A)
Har inget självförtroende i köket och ingen aptit. Bra kombination \(^.^)/ XD


Nu ska jag...typ tvär lusa igenom engelskaglosorna, översätta nån mening till tyska.
Seen sova. Tror jag om det inte e nå bra på tv. Då e jag vaken ett tag till^^ =)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0