Värsta paret, Det galna Flumtrollet är tillsammans med Emotrollet.^^

OMG söndag var typ skojj, hann med mke :D
Vaknade typ kvart över elva (hade glömt ställa tibaka klockan) och såg att jag hade två missade samtal på mobilen. Kollade in dem, ingen klocka ringde så då fortsatte jag med smsen. :) Ett av dom gjorde att jag hoppade upp ur sängen.
Elina undrade om jag ville följa med till hennes stuga och hjälpa till med att förbereda festen som vi ska ha nu på onsdag :D Såklart jag ville! Så jag bad henne ringa mig. Simsalabim vare bestämt, ja skulle med. :) En halvtimme senare stod ja uppe vid maxi o väntade på att dom skulle komma :)
Sedan bar det av till deras stuga. Den var typ råmysig<3 Och jag har redan paxat ett rum till jag o Elmer. Mohaha^^
Vi ställde iaf ut ljus i massor, coola böcker, fixade med ved, fick en genomgång om hur toan funkar o etc. :)
OCH det roligaste av allt var nog Rupert :D Kan inte skriva om han här än. Men alla kommer att märka honom nu på onsdag.^^ kanske hinner skriva nått om han nu på torsdag när man kommer hem. Eller så får man väl ta o sno brorsans dator när man e i stockholm ;) Drar ju dit på torsdag kväll med flyget :D

Vid tvåtiden bar det av hemåt igen :)

Väl hemma började jag förbereda mig för Mimmis Halloweenfest :D Mitt hår belv STORT!!! och färgglatt^^ Gillade mina kläder oxå :) En kjol med trollsvans på och sen värsta färgglada randiga tshirten över ett rött linne :D Rånice. Flumtroll^^
Hann packa allt innan middan^^ kändes bra för sen fick ja skynda mig at måla naglarna innan pappa skjutsade iväg mig till älsklingen :) Han var värsta Emotrollet^^
Efter ett tag hade vi tagit oss med cyklarna till Mimmi o resten av kompani :D Vi såg fina filmer som Herkules och Aladdin :D Och Jag, Lina, Milla, Joel o Krille drog till knarkarparken typ vid tvåtiden där på natten :D Det va jättemysigt, Älsklingen hade ju dragit hem vid ett-tiden :)
När vi hade sett klart alladin, vilket var vid 4 tiden bestämmde jag mig för att sova. Snodde Millas täcke och en säng o tänkte sova...Fick sällskap i sänge. av tre supermysiga tjejer. haha Milla, Annie o Elina L Hade först stått o sjungit fina godnattsånger för mig. Det kändes som att ja fyllde år. Sen hoppade alla ner bredvid mig. Men det var bara Milla som stannade kvar när ja sa att nu ska ja seriöst sova. Så jag o Milla delade säng inatt. Det blev tre timmars sömn innan jag vaknade klockan åtta av väckarn. Nu var det måndag.* Och jag ska skriva ett nytt inlägg om det :)

*(Eller, rent tidsmessigt hade det varit de länge redan men...Ajaa :D
Är fortfarande trött.^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0