Fredagkväll

Är egentligen jättetrött o helt död...Men måste plugga o sen kände ja mig lite skyldig. Det har hänt mke under helgen o ja har inte skrivit nånting förutom det där flummiga inlägget i lördags när jag var med Älsklingen min. Ville bara testa skriva upp o ner^^

I fredags var det ju släktkalas och som alltid så kom de normala grejerna....jag lekte pluggo. (skrev i svenskaboken)
Vi käkade sånt som man egentligen blir tjock av^^ Men det e gott. Glasss, o kladdiskakis<3
Och...det kom något galet...Den här gången stod Anders för det.
Han var typ helt seriös när han sa till Robin(kusina min)  - Ska vi ta en snaps stearinljus?
Hahahahahahha XD XDXD OMG!

Robins min när han sare ^^ Den va bäst.^^ Det värsta va att dom gjorde de o_O Men dom hällde de bara på tungan. det såg bara sjukt ut...de va inte självmordsbenägna ;)

O btw, mitt musikprov kändes som att det gick bra så dåkommer det väl gå åt helvete. men endå :)

Nu ska jag fortsätta diskutera med Andreas...^^ Skillnaden mellan tjejer och killar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0