Ska vi ta vanlig salami, vitlökssalami lr pepparsalami

Bäst rubrik jag vet.
Men ville ta nå random så då blev det den där XD

Var ju på filmmaraton på Canalen i fredags o lördags. Det var råchill. Det fula va att ja for dit för att jag(hemskt nog) inte har sett den tredje sagan om ringen filmen - Sagan om konungens återkomst.

Meeen.,....jag såg den inte. XD Heja mig ha ;)
Anledning: Den började sisådär kvart i tre på natten och jag skulle aldrig ha kunnat koncentrera mig på den.
Så istället så fortsatte jag att flumma XD Körde pingis än en gång med Linda, den-skumma-filuren-som-ja-inte-kommer-ihåg-namnet-på, bf nån gång o max nån en gång. Det var nämligen så att ja o Linda körde pingis rätt så många gånger under tiden på canalen ;) Och vi hann köra biljard oxå. Men det var medan vi fortfarande kunde kalla oss bara trötta.
Där vid halvtvå körde vi Twister mitt på golvet, bredvid biljard bordet och lagom nära till allting XD Jag vann :D

jag hoppar fram o tillbaka nu men det e som fragment från den där tiden XD enda gångerna ja slumrade till var under mitten av tokyo drift och när dom körde halo där vid nio tiden på lördagmorron. Det va verkligen ingenting ja kan kalla sömn men endå hann Anton ta kort på mig :@ fyfaaan!!!

Under natten körde vi även Guitar hero :D Chill^^ O Jag, Max, Björn och ....Markus satt o sjöng där 4 på morronen :D det va myysigt^^ :)


Jag kom hem typ tio över tio på lördag morron, käkade frukost. (kunde inte äta chips ti frukost. Det gick verkligen inte. Om man sen tänker på att vi typ hann käka kall pizza o tårta dränkt i godis o annat nyttigt så ville jag hem.)

Vid elva gick jag o la mig i min säng. Behövde sova. Seriöst.
Vaknade tre timmar senare vid tvåtiden och kände mig onormalt pigg. Speciellt efter att jag hade duschat och borstat tänderna - Jag var levande igen!




Vid fyratiden fick jag bråttom iväg till sötnosen som ja skulle hämta upp innan vi drog ti stan o träffade Elina, sen drog vi till min mormor o morfar innan vi fick oss iväg till Ida.
Där käkade vi tacos, dränkte köttfärsen i vitlök, dansade=flum, lekte i en lekpark. jag slog huvudet i taket på den där tunneln :S Fick ett sår mitt på skallen!
Min skalle var verkligen misshandlad i helgen. Ingen sömn typ, sen det där. Och före det hade vi, vilket e lika med jag, Ida, Elmer, Linda, Emma, Elina och Andreas kört Djungle jam. Jag var verkligen med. Det var när jag o sötnosen slogs om den där träpinnen, man ska dra o vända på sig så att den andra tappar greppet som jag lyckades med konststycket att slå mig själv i skallen med den. Har fortfaraden ont vid ögonbrynet XDXDXD

Iaf så gick vi till Emmas pappa o hämtade hennes kamera efter att vi hade varit i lekparken. Jag lekte modell tvärt där ja satt på trottoarkanten.^^ ;) mohahaha
När vi kom in så satte vi igång Secret Window. Väldigt udda film. Trodde den skulle vara bättre faktiskt. Fast såg inte riktigt heeela filmen XD Det blev lite småhångel och små sömnryckningar under tiden ;) XDXD HAhaha.

Men nu ska jag sluta skriva. har skrivit ett typ långt inlägg som ja tvivlar på att så många kommer palla läsa XD hahah

Puss o kram på alla söta personer som har gjort dennna helg riktigt bra :D


Kommentarer
Postat av: lind3an

woohooo! de va skoj med pingis mitt i natten:D

2008-10-13 @ 18:12:31
Postat av: ....

vi spelade pingis typ två gånger .... inte massa gånger.....

2008-10-17 @ 17:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0