Lördag<3

Jag gillade lördag, grymt mke :D
Käkade midda hemma sedan drog man till Älsklingen.<3 Vi skulle ha en myskväll bara han o jag, vi såg bland annat en film  "The Journey to the Center Of The Earth" Hahaha, den va typ bra men överdriven :D
Och jag kom med den klockrena kommentaren "När du får oväntat besök"
Den passade in ;)

Scenen va såhär: Dom tre huvudpersonerna ligger i en käke från nån dinosaurie när dom flyger upp från en vulkan. Dom landar mitt i värsta odligen av typ oliver lr nåt liknande och glidtacklar en massa plantor på vägen nerför slutningen innan dom stannar just bakomför huset som gården hör till. "När du får oväntat besök var det ;)"

Sen var resten av kvällen helt underbar<3<3<3
Hihi, och jag fick skjuts hem, tack papa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0