Wii

Och Sista kvällen i Stockholm nu :)
Fick veta tidigare ikväll att jag ska räkna 13 uppgifter i matten till imorrn....Ööhm. Böckerna e hemma. Jag kommer hem typ kvart i elva imorrn (-.-)/# (vinkar med vita flaggan)
Och svenskan ska tydligen vara dataskrivet. Ajaa inte så mke att göra åt. :)
Spelade just Wii med Lillsyrran Tilda. Vi tränade på golf, att komma så nära hålet som möjligt på ett slag^^
Jag var först 178.7 m ifrån hålet totalt. Vid första omgången alltså. Vid andra däremot....Så förbättrade jag det med att "bara"  vara 78.3 m ifrån :D  
Värsta stolt man blev^^

Nu ska vi snart hoppa på flygbussen. Kommer typ vara på Arlanda vid sjutiden...Planet går 20.55 XD Vi ska tydligen möta upp någon kompis till Anton där. :) Synd bara att flyget inte gick tidigare. Det e ju samma flyg som Nicke åkte hit med som vi ska hem med. Två timmars väntetid. Kanske hittar ett McDonalds så köper jag mig en McFlurry :D mums^^

Nu bråkar syrrorna om Wiiet....Sofia vill åxå spela. XD Ahahhaa, dom löste det..." Jag spelar en match till. Sen e de din tur." Det blev en extra match XD

PÜSS <(^.^)>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0