*vill skriva en massa random bokstäver för att min hjärna e så överhettad. Eller nånting

GAHHHHHH!!!
Kommer verkligenninte ha någon helg i helgen.... Men ajaaa. börjar om tio minuter o ha inte ätit lunch.. För ja e så duktig ochh pluggar istället. O nu kommer det en massa extra bokstäver och stavfel men det skiter ja i för ja vill bara skriva av mig. E så trött på att tänka på hur ja ska skriva och att jas ka skriva på engelska.. :O gaahah.
E verkligen jättetrött på engelska. Men känner endå att ja kanske kan klara av det här. Måste abra hålla tummarna för att ja kommer kunna använda datorn och internet hemma. Annars e jag KÖRD
Just nu verkar det som att ja iaf kommer hinna va med sötnosen :) Det kommer vara råskönt. en lugn o fin person. :)
Som jag älskar<3 ;)
Får se hur det blir :) *Hoppas,hoppaas* Håll tummarna för att datorn hemma kommer funka. Annars drar ja till Elmer o snor hans dator o använder den tills jag e klar :D Yay ja kom just på lösning på hur ja ska göra om (jag måste kunna anvönda datorn.) datorn ehmma fortfarande e förbjuden att använda >.< :D
Men nu ska ja gå o avra social med folket i´klassen. Börjar ju om fem minuter ;)
Vill till o med ha matte nu typ även om den e tråkig o amn fattar inte allt för mke XD

PÜSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0