vill pausa tiden, sova mke o länge, bli smart o duktig pluggis igen o sen starta tiden igen. Möjligt?

Wanderföll heddlajn ja vet XD
Men den stämmer, just nu känns det som att ja e nere i nån mindre "Happy" period. Blajja på de. >.<
Jättemke läxor som ja bara...ignonerar. Jag vet att dom finns där o mår typ illa av att ja inte gör dom. Fattar inte hur jag kan ha blivit så...slö. Och dålig. Och bara allmänt "Whatever" till allting. Nästan allting. Det finns fortfarande många grejer som får mig riktigt glad och uppåt och pigg igen. Men just nu känner jag bara hur ja skulle vilja kunna stanna tiden o göra verklighet av min rubrik. Låter det möjligt....? Njjaaaaa....

Men skit i det. Jag e superpepp på lördag då det blir pyjamasparty med gänget här hos mig :D Vad ja vet hittills så e 5 stycken på att sova över. Vi rymms :D (hoppas jag(VI RYMS)) på nått sätt^^ hahahha.
Hihi mysigt kommer det att bli o ja ska ha mina nya helt underbart supersköna megamysiga mysbyxer. :D Dom e mina Pyjamasbrallor oxå. :) LOVE THEM<3
Och på tal om love, ska på bio imorrn med älsklingen o se nya Bond. Vi får se hur bra den e :) Och efter det ska ja sova över hos han. :) Det blir förhoppningsvis råmysigt <3 om jag får bestämma över min kropp....(jävla mens)

OCH ja vet att det va råååååålääänge sen ja skrev nu. men har inte haft varken ork eller tid för att skriva.
Förlåååt.


Har faktiskt haft abstinens efter min fina flummiga blogg. :)
Men nu ska jag verkligen tvinga mig själv att skriva klart och SKICKA IVÄG svenskan ti min lärare så att hon iaf får det före det hemska utvecklingssamtalet vi ska ha nu på månda. :S:S:S:S GAAAH!
Måste tvärfå uppfarten med nån sorts undangömd och ej utforskad energikälla i min kropp o fixa till mina betyg. Fick g på tyskaprovet. Jag gick ut nian med ett MVG i tyska. Ett starkt sådant och ja hade haft det sen första betyget i åttan...Märks det att jag har latat till mig? Trodde väl det.

PÜSS

Kommentarer
Postat av: LA

pepp till imrn :D yes yes!!

Jag vill veta sen om bond filmen är värd att se?

eller så hade vi en lärare i nian som gav bort MVG till alla som anstängde sig lite grann XD

2008-11-14 @ 18:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0