Trött

Man blir trött av att först sova över hos älsklingen o sen ha pyjamasparty nästa natt. -.-
Men skojj har ja haft :D Det ha varit en riktigt härlig helg. Hahah, körde bland annat  "Jag har aldrig-leken" inatt. Höhö...det va typ mest ja o lina som räckte upp händerna XD Man fick tillbaka många minnen. Bland annat om hur chilla fick en ny innebörd XD

Minnen....

Men igår-
Blev det pizza, tacos, onyttigheter i massor, min fingervirkning blev fotat o ja gjorde ca 5-6 meter till på den. Vi såg film :) The Game och Madagaskar :) Dom var typ bra ^^ vi flummade på i våra pyjamasar, hade fotodueller med mera XD

Sen sov Elmer, Andreas, Linda o Viktor över^^ Riktigt mysigt.^^ på morronen...*host* där vid elva halvtolv startade vi filmen Johnny English. Asså han e ju bara för bra ibland XD Vi käkade frukost vid typ kvart i ett. Vid ett skulle min mormor o morfar komma förbi...Heheh vi fick bråttom XD
Men det va råmysigt o skojj som bara den. Det här tkr ja att vi ska göra om :D
Linda
drog hem först typ...kan ha varit viktor o...Har inget minnne just nu. Hon såg ganska trött ut hon me. ;)
Viktor skulle med nån buss typ efter ett...det gick mindre bra för han när  han skulle hem XD Men tillsut fick han hämtning på Maxi av sin mamma :)
Och Andreas stannade till kvart över tre typ, han skulle med bussen som gick tjugo i fyra...men den hade tydligen bara kört förbi han den stackarn XD

Sötnosen min stannade till typ kvart över fyra :) Och före dom drog hade ANdreas o Elmer fått igång Guitar Hero. XD Nöööördaaaaaaaar. ;)

Men nu ska ja typ...övertala mamma att ja ska få gå iväg ti KU o fråga ledarna om lite grejer...Egentligen lovade ja mamma att ja skulle ut med kira på en långpromis redan igår men...Skit i de XD

Får se hur det blir. Nu måste ja hursomhelst kolla om andreas har hunnit lägga upp en massa bilder från igår/dag på mig som ja ska mordhota han för. XD

PÜSS

Kommentarer
Postat av: L

jag stack inte hem först...

2008-11-16 @ 21:12:50
URL: http://liiindiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0