MYYYSSS

Haha, har redan skrivit det men älskar mina nya mysbyxer<3 WONDERFULL THEY ARE.
Hihi, ska typ hämta sladden till mobilen så kan man lägga in nån skojj bild från i tisdags då ja o andreas gick på stan.
Han e typ skoj att ha med på stan för att vara kille XD Haha, han kom faktiskt med seriösa kommentarer :D
Sa faktiskt från början att ja skulle snacka precis som om han va en tjejkompis och att ja inte förväntade mig att han skulle fatta nåt XD Men han hjälpte mig välja vilka pyjamasbyxor ja skulle ta, dom röda lr rosa. Och han sa att ja passade bra i en jacka :D HAHAHA vet att ja har tagit upp det många gånger(riktar mig till vissa personer i min närhet) men blev överraskad XD Och det bästa va att Andreas själv sa att det va en sida han inte visste att han hade :D HAHAAAHHAHAHA!


hehe, några vackra bilder nu från mobilen ;)


 

Kan inte stava till   

Viktor har varit estetisk igen ;)
 
Oskar hade en dålig hårdag ;)

Dålig hårdag Oskar? ;)
Jag är oskyldig (A)

fyra minuters grattissång på tyska, visst va det skoj edvin ;) 
Grattis på födelsedan Edvin ;)

Den nya drinken som vi kan erbjuda. XD

- Får det lov att vara vår nya drink "Barn"
- Hmm, jaa. Tror jag tar en 50 cl ;)




Ajaaa, GODNATTT :D
PÜSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0