Mina svar på frågorna. :)

  1. Elmer - Du är förälskad i denna person. Ja, jag älskar han<3 ;) Vilken nyhet (A)
  2. Blå - Du är spontan och älskar kyssar och uppmärksamhet från den du älskar. Kunde det stämma mer?? XD
  3. H.A - Du har en massa kärlek att ge i förhållanden du får i ditt liv. Jag är en väldigt kärleksfull person jaa :)
  4. Februari Året kommer att bli bra för dig,och du kommer att upptäcka att du blir förälskad i en eller annan helt oväntad. Man tackar^^ Har redan hänt XD Älskar min underbara pojkvän<3
  5. Svart - Ditt liv kommer att ta en ny vändning, men det kommer att vara till det bästa för dig och du kommer att vara glad över förändringen. oh jasså? :)
  6.  Elina L - Denna person är din bäste vän. Hon är en av mina absolut bästa vänner ja :) Har många änglar i min närhet<3
  7.  13 - Detta är hur många nära vänner du kommer att ha under ditt liv. Ojj! Jag hoppas verkligen att jag redan nu har träffat många av dom :)
  8. Sydney - Du föredrar äventyr. Men det ska vara lite action i livet ;)
  9. Havet - Du är spontan och kan t o m lida för att göra andra tillfreds.Jaaa, jag är grymt spontan, och älskar det. Men hur det hör i hop med att jag lider för att göra andra tillfreds vet ja inte :) Men jag tkr om att glädja folk. :)
  10. Seeeeeeeeeecrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeet ;););) - Denna önskan kommer att gå i uppfyllelse, om du sätter denna text på ditt diarium. *hoppas, hoppaas,hoooppaas att det slår in*


Men nu ska jag ut med PollyBolly så att hon får pisa o skiiita. ;)

PÜSS








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0