SOCKERCHOCK

Så va lördagskvällen och knytkalaset superskojj :D
Och det va typ seriöst veckans under att vi inte välte ner någe från det helt överfulla bordet o_O Vi hade ju till och med lagt brödet ovanpå glasen...Hallå! E inte bara de att utmana ödet? XD

Och sen brottades vi i soffan o typ kittlade ihjäl varann....Jag blev attackerad T-T O Linda typ misshandlade mina knän när hon skulle ta hästgreppet...don´t ask^^
men det va typ riktigt mysigt o vi alla knarkade socker i massor. :D
Tack för en jätterolig kväll Elina L, Linda, Lina M, Andreas(Ska fortfarande dö), Oskar, VIdar och min älskling<3

PÜSS

Kommentarer
Postat av: lind

jag slog ner ett glas från bordet men det landade på andreas fot (tror jag?) men de överlevde iaf XD haha!

2008-11-09 @ 22:56:21
Postat av: Liviaro

jo det landade på min fot, har fortfarande ont i tån XD

2008-11-10 @ 18:05:13
URL: http://liviaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0