IKEA

Hihiiii, sitter här o gäspar...Man sover inte allt för bra på madrasser i köket. Speciellt inte när ens småsyrror snarkar.... ;)
Men vill skriva endå. det finns endå inte så mke att göra endå.  Vi ska snart käka midda här...det blir hemmagjord pizza! :D MUMS!!! 
Till efterrätt ska vi käka hemmagjord tårta...jag kommer att vara mätt ikväll XDXDXD 

Men hade tänkt skriva om gårdagen XD
Anton o Nina tog oss först till Skärholmen. Såg som Skellefteå. fast dom hade lite bättre affärer -.- :D
Hittade ett par jättesnygga skor som ja ville ha på en affärer som hette NewYorker. Dom va råmysiga....tyvärr...så så kunde ja inte köpa dom....morsan var på BR-leksaker med mina småsyskon....Och min börs låg i hennes väska. 
Från skärholmen åkte vi buss till Heron's city. Stort köpcentrum med få men stora affärer och en inomhusfontän.^^

Vi sprang in på rusta oxå, där hittade ja en braig bok :) Den vekar då bra :)
Efter det bar det iväg till IKEA. Ikea, ikea...XD Först tog det hunddra år innan vi fick oss till huvudingången. IKEA e verkligen stort. Vi tog den underbart superlånga rulltrappan upp till restaurangen. ja tog en räkmacka. Den va verkligen jättegoood! Ägg, majonäs o räckor. Mums! O till efterrätt fick ja en bit chokladmoussetårta...Den va väldigt chokladig. XD
Hittade en bokhylla och en säng ja ville ha :) Men det enda ja köpte va 12 st ljus ^^ StorshopparN ha ;)
När vi skulle hem tog det såklart lika lång tid som när vi drog dit...typ 30 min. Vi hade tur med bytena^^

Under kvällen såg vi en film -  Kärlek på menyn. Den var riktigt bra :D Oh det va supergott med kolasåsen som Nina hade gjort till glassen^^ MUMSSSS!!!!
Och jag läste ut boken ja håller på med svenskan. Nu ska man bara hitta ett till jävla citat och skriva en massa andra fina åsikter^^ Visst e ja posetiv ;)

Kommentarer
Postat av: aviiis

åhh jag vill också resa bort !!!!

2008-11-02 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0